هی بیبی .....فرگت تو لایک اند کامنت تنکص 💕
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هی بیبی .....فرگت تو لایک اند کامنت تنکص 💕
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خببببب من با زین موافقم
اکسو
بی تی اسسسسسسسس
بلک پینک ولی رزی خیلی صداشو دوس دارم
چه ها اگه ارمی جان مامانت رای بده جان هرکی دوس داری اینو تو گوگل سرچ کن و اولین لینک رو وارد شو چون خیلی مهمه چون فراره بی تی اس برای ایران کنسرت بزاره جان مامان بابات ارواح عمت لطفا وارد (اجاره ی کنسرت بی تی اس در ایران فارس ) شو جان مامان بابات دیگه انقدر قسم خورم که حد نداره اگه جون مامان بابات مهم نی نکن
باش ولی فک نمیکنم بیاد ایران،اینا زیاد ازین چیزا میگن ولی صحت پیدا نمیکنه
💕تو دیگه کیو میشناسی ؟بتایپ بیبی جونم....
راسی چرا آیدلای دخی تو خارج هواداراشون جهانی ترع
اکسو .... تی اکس تی .... پست مالون .... تنتاسیون و....
والا منم نمد🤣😂🤣😅
اخخخ تنتاسیون عشقهههه مرسی که یادم انداختی
ههههه