من اینجا به شما کمک میکنم که خودتون رو بهتر بشناسید✨️🎀
17 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من اینجا به شما کمک میکنم که خودتون رو بهتر بشناسید✨️🎀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس ۱۵: مگه دلسوزی مشکله؟ ویژگی مثبته که
اس ۱۰: قبول دارم که حسودم
ولی قبول ندارم دوستم بد...جنسه...!!! (پاکی خالصه)
بی.شع.ور شاید ولی بدجنس اصلا و ابدا
نمیدونم دیگه😂🫡
واااااااااااااااااااااااا به قرآن، من کجام بدجنسه؟
از من ساده و پاک تر نمیتونین پیدا کنین، یه قل.دری کوچک منو به گریه منیندازه
واهاایی اسرا
باورت میشه بچه ها میگن من entp ام؟
نه تو entp نیستی خود خودintp هستی من بیشتر از اونا تو رو میمیشناسم مثلا ۸ ساله دوستیم قطعا من بیشتر میشناسمت😁
اووووو
حق بود خیلییییی من نمی تونم گریم و عصبانیتم رو کنترل کنم😩🥲😢
:)))
مشکل کنترل خشم...
دقیقا💔
من خود شیفته نیستم برای شوخی میگم😔💔
البته که صددرصد من عالیم😂💔
دقیقاااا. هم تایپ گرامی
✨✅
من خیلی ام اجتماعی ام
خیلیم مهربونیم
تنها چیزی که بنده ی حقیر نیستم بدجنسه بخودااااااااااااااا
شاید شیطون و خرابکار باشم ولی بدجنس نهههههههههههه
دوستامم اصلا بچه گونه یا منزوی نیستنننننننننننننننننننننننننننننننننن
از بین این شونزده تا ویژگی حساس بودن و هیجانی بودن بیشتر از همه بهم میخوردددددددد
ولی ملینااااااااااااااااااااااااااااااا xxtj نفرت انگیز مدرسه
در واقع هم خشنه هم ضداجتماعی هم خودخواه هم بی ادب
بیشتر خودخواه و بی ادبه