2 سال پیش 17 اسلاید 970 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • اس ۱۵: مگه دلسوزی مشکله؟ ویژگی مثبته که

  • اس ۱۰: قبول دارم که حسودم
    ولی قبول ندارم دوستم بد...جنسه...!!! (پاکی خالصه)

  • بی.شع.ور شاید ولی بدجنس اصلا و ابدا

  • واااااااااااااااااااااااا به قرآن، من کجام بدجنسه؟
    از من ساده و پاک تر نمیتونین پیدا کنین، یه قل.دری کوچک منو به گریه منیندازه

  • واهاایی اسرا
    باورت میشه بچه ها میگن من entp ام؟

    • نه تو entp نیستی خود خودintp هستی من بیشتر از اونا تو رو می‌میشناسم مثلا ۸ ساله دوستیم قطعا من بیشتر میشناسمت😁

    • اووووو

  • حق بود خیلییییی من نمی تونم گریم و عصبانیتم رو کنترل کنم😩🥲😢

  • مشکل کنترل خشم...
    دقیقا💔

  • من خود شیفته نیستم برای شوخی میگم😔💔
    البته که صددرصد من عالیم😂💔

  • من خیلی ام اجتماعی ام

  • خیلیم مهربونیم
    تنها چیزی که بنده ی حقیر نیستم بدجنسه بخودااااااااااااااا
    شاید شیطون و خرابکار باشم ولی بدجنس نهههههههههههه
    دوستامم اصلا بچه گونه یا منزوی نیستنننننننننننننننننننننننننننننننننن
    از بین این شونزده تا ویژگی حساس بودن و هیجانی بودن بیشتر از همه بهم میخوردددددددد
    ولی ملینااااااااااااااااااااااااااااااا xxtj نفرت انگیز مدرسه
    در واقع هم خشنه هم ضداجتماعی هم خودخواه هم بی ادب
    بیشتر خودخواه و بی ادبه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.