اینا رو همش رو خودم ساختم و از تستچی کپی نکردم
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینا رو همش رو خودم ساختم و از تستچی کپی نکردم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
میگم الان منو گذاشتی تو لیستت بعدا در نیاری بگی چون من نذاشتم لیستم پره
نه اشکال نداره❤️
تازه من ناراحت نمیشم اگه حتی لیست دوستانت هم پر نبود منو توش نزاری🌹چون هر چیزی حتما یه دلیلی داره❤️
خوبه
اینو برا این گفتم چون بعضیا منو گذاشته بودن تو لیستشون بعد چون من نذاشتم ورداشتن
ممنون بابت امتیاز
عالی بود
واقعا بیوت برازندته هیچکس نمیتونه تو 2 روز 1 مسابقه، 3 تا نظرسنجی و 2 تا پست داشته باشه این یعنی گدرت
ممنون🥰راستش یه پست دیگه هم تو صف تأییده😅
ولی من لپتاب رو ترجیح میدم هر چند بعضی کار هارو بخوای با لپتاب انجام بدی سخت تر از گوشیه......
آره درسته ولی چون گوشی لمسیه و کوچیکه تره یکم راحت تره ولی خب یک سری کاره رو مثل ادیت حرفه ای و برنامه نویسی با لپتاب خیلی راحت تره ولی اگر در حد یه کار روزمره و تست ساختن تو تستچی باشه با گوشی راحت تره
البته بعضی لپتاب ها صفحه هاشون لمسی هستن و مثل تبلت که بهش کیبورد وصل باشه میمونن کار باهاشون راحت تره مثل گوشی که لمسیه
اره، البته که من بیشتر پست هامو با لپتاب میسازم چون فونت های بیشتری داره و بعضی وقتا تو لپتاب قشنگتر میشه پست و کاور و اینا
خیلی باحال بود ترکیدم😂😂
❤️
اون هنزفری رو چطور از گوشش درمیاره؟
فکر کنم هر دفعه پیرسینگ هاشو در میاره 🤣
بعضیاش ساخت خودت نبودنا
آره عکسش رو از گوگل سرچ کردم ولی از تستچی نبود
ولی
بازیای کامپیوتر 🛐🛐🛐
ارههههههه 👍ولی خب یه سری بازی ها روی گوشی هم هست که مخصوص اندرویده و رو لپتاب نمیشه😥
عالی بود
ممنون🥰❤️🌹