کسی که منتشر میکنه فرشته ی به تمام معناست>>>>>
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
کسی که منتشر میکنه فرشته ی به تمام معناست>>>>>
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام دوستان عزیزم^^اگه شما براتون سخته کاور تست و پوستر بسازید من واستون 💜💙میسازم^^مشخصاتو بهم بگین و وقت بگیرین واستون میسازم^^ اطلاعات دقیق تر تو نظراته💅🏻
نظرسنجی براتون میگم پس بیاید نظرسنجیم💚
ادمین فرشته پین؟💗
عشق میتونه زرد هم باشه چون رنگ خورشید هست و عشق هم مثل خورشید نور و گرما داره و در ضمن چون رنگ تایپ منم زرده
عشق سبزه
چون رنگ عشق طبیعت همینه و بخاطر همینه که xnfx ها سبزن چون معنی واقعی عشق رو بهت نشون میدن
اس 8 بدجور حقه یه دوست isfx دارم پیش من درصد برونگراییش از 44 درصد به 100 درصد میرسه
به عنوان درونگرا تائید میکنم.
مشکی
Istp
حالا چرا مشکی؟
نمیدونم 🤷♀️
تنها راهش اینه که راتو بکشی بری اینطوری نهایت لطف رو کردی👍🏻😊😃
من منظورت رو نفهمیدم؟
یعنی هر وقت ی درون گرا دیدی نهایت لطف رو بهش میکنی اگر باهاش هیچ مکالمه ای انجام ندی و بری
عشق سفیده چون پاکه و enfp هستم
با اینکه برونگرام از تلفنی حرف زدن انچنان خوشم نمیاد چتی بهتره
آره منم خیلی از تماس تلفنی بدم میاد با 100 درصد برونگرایی
Xxfp
یع رفیق infp دارم که واقعا پیش من و دوست صمیمیم برونگرا میشه....
مثل esfp ها شلوغ پلوغ میکنههه!
من خودم intp ام بعد پیش دوست صمیمیم یجوری که دست خودم نیست برونگرا میشم
دست خودت نیست؟