از دیدن انیمه چی یاد گرفتی
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
از دیدن انیمه چی یاد گرفتی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پارت دو تو صفه که حرفا شما هم توشه
۱۰۰ تا بده دنبالت میکنم
چی امتیاز ؟
اره دیگه
کمک مالی
مرسی از همه که حمایتم کردین امروز پارت دوشم میزارم براتون
یاد گرفتم باید شخصیت اصلی زندگی خودم باشم.
از فرصت هایی که دارم به خوبی استفاده کنم.
از عزیزانم به خوبی مواظبت کنم.
و اینو فهمیدم که روزی1000 بار دعوا کردن با خواهر کوچیکترم عادیه🤡
انیمه ها:
1:همه ی انیمه هایی که دیدم
2: ناکجا اباد موعود
3:شاهزاده های نیمه اهریمنی
4:خواهر تنبل من اومارو چان🤡
عالییییییی
مایل به فرند؟
بله حتما
و اینکه هیچکس کاملا خوب یا بد نیست..
بک میدم
بک میدم 💪
پین¿
ج چ میشه تغییر کرد و از آدم بد به آدم خوب تبدیل شی
و نباید کسیو قضاوت کرد اگه تلاشمونو کنیم میتونیم به هدفمون برسیم