لهجه ی آسونی هست سریع میتونید یاد بگیرید🫠 لر ها بیشتر برای منطقه های جنوبی هستن🎀
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لهجه ی آسونی هست سریع میتونید یاد بگیرید🫠 لر ها بیشتر برای منطقه های جنوبی هستن🎀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منم بگم؟
میخوایم: خیم
پایین: دامون
من: مو
خودش: خوس
منم لر خرم ابادم
چندتاهم من میگم
گنجیشک=ملیچه
مورچه=مریژ
موش=میش
گریه=نیز
اگه کلمه های دیگه هم میخواید بپرسید
عالی
ولی لحجه هاباهم فرق می کنه
آره
سلام، همون سلام
خدافظ هم همون
مالمافرقداره
اها
ما لر های خرم اباد این مدلی اصلا حرف نمیزنیما
ولیمامیزنیم
لر خرم آبادییییی؟
ارهه
خرم ابادی؟ منم خرم ابادیم
اصالتا
سولام 🙃
سلام
پستت عالی بود💚🍀
لری کدوم منطقه هستش؟ من نتونستم تشخیص بدم
ولی لری خرمآبادی خیلی فرق داره و اصلا این جوری نیست
حیدرآبدای
آها😊
من هم لرم هم خراسانی😂
کاور🛐🛐🛐🛐
مرسی☁️💗
🦋
عالی 👌👌👌
منم لرم لر بروجرد 💪💪💪
بروجردی؟ من خرم ابادیم