5 سال پیش 7 اسلاید 4,709 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • جواب همه رو میدم
    هرماینی: با کمال میل منم عاشق کتابم:)
    رون: حتما منم عاشق غذام:)
    دراکو: مرسی از لطفت عاشق این شکلاتام:)
    هری: باعث افتخاره همیشه منتظر همین لحظه بودم
    فرد و جرج: شما خیلی بامزه‌این میشه دوست بشیم؟ حتما مغازه تون هم میام:)
    جینی: مرسی عزیزم امیدوارم همیشه به تو هم خوش بگذره. دوست بشیم؟ :)

    مرسی عالی بود♡

  • هرمیون: سلام! باشه باهات منم عاشق کتاب خوندنم!😍
    رون: سلام مرسی! اوکی بیا بریم من عاشق خوراکیم😍
    هری: وایی حتما که باهاتون دوست میشم، چرا که نه؟ همیشه منتظر این لحظه بودم!😍
    جینی: واایی مرسی عزیزم همچنین!😍
    دراکو: مقسی، من آبنبات برتی بات را دوست می دارم😂
    فرد و جرج: واییی خیلی شما دو تا بامزه این😍

  • جرج و فرد : شروع میکنم باهاشون مسخره بازی در آوردنXD

  • عالییییی عزیزممممم عالیی مثل خودت
    ج چ :
    هرماینی : سلام عزیزم خیلی از آشنایی باهات خوشبختم ، چرا که نه بریم کتاب بخونیم
    رون : سلاممم مرسییی تو هم بانمکی، اره بیا بریم غذا بخوریم
    هری : سلام از آشنایی باهات خوشبختم حتما با همتون دوست میشم با کمال میل
    جینی : مرسی عزیزم
    دراکو: ممنونم لطف بزرگی کردی

  • خیلی خوب بود.
    ج.چ:همشون
    هرماینی:بیا بریم منم عاشق کتابم.
    دراکو:من عاشق این آبنبات ها هستم.
    رون:مرسی من خیلی گشنمه.
    هری:حتما هم با تو هم با رون هم با هرماینی دوست میشم.
    جینی:خیلی ممنونم امیدوارم به توهم خوش بگذره.
    فرد و جرج:مرسی آدرس مغازتون رو بدین بیام خرید.
    خیلی تست باحال بود

  • خیلی خوب بود♥️♥️♥️ چالش همشون♡♡♡♡♡♡
    هرماینی: از آشنایی باهات خوشبختم و حتما من عاشق کتابم :)
    دراکو: مرسی من قبلا از اینا داشتم یکیش مزه ی چوب میداد!😐😂
    رون: مرسی رون ولی من غذا کم میخورم.
    هری: چرا که نه خوشحال میشم با هر سه تا تون دوست باشم :)
    جینی: وای مرسی جینی خیلی ازت ممنونم میشه با هم دوست باشیم؟
    فرد و جرج: وای خیلی ازتون ممنونم :) (از مغازه ی شوخیشون خرید می کنم)
    ببخشید جواب چالش زیاد شد ^_^

  • عالی بود
    چالش: جواب دراکو رو میدم
    من: بابت آبنبات برتی بات ممنون

  • چالش : ( هری ) بهش میگم از دیدنت خوشحالم خیلی دوست دارم دوستای به این خوبی داشته باشم

  • جواب همه رو میدم درواقع قبل اینکه چالش رو ببینم جوابشون رو دادم
    هرمیون:باشه برین
    دراکو:ممنون عزیزم
    رون:باش برین
    هری:البته
    جینی:ممنون
    فرد و جرج هم که واکنش رو گفتی
    عالی بود عاجی💗

  • سلام تستت خوب بود چالش: به هری میگم نه داداش من تنم نمیخاره

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.