5 سال پیش 6 اسلاید 649 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (8)
  • سلام من انمیه یونا رو دیدم عالیه یعنی انقدر خوبه که واقعا نمیدونم چی بگم البته خیلی وقته انقدر خوب بود که تا حالا هیچ انمیه ای به چشمم نیومده من ۲ سال هست که تو کف این انمیه هستم ندیده حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما حتما ببنید

  • سلام من از انیمه زیاد خوشم نمیاد و تاحالا انیمه ی سریالی ندیدم
    به نظرت من برای شروع چه انیمه ی سریالی ای ببینم؟

    • خب اگه انیمه ببنینی کلا به دامش میوفتی و عاشقش میشی ولی نمیدونم برای شروع چی معرفی کنم.بستگی به ژانرش داره
      اگه عاشقانه دوست داری سفید برفی با موهای قرمز و انتقام ماسامونه فکر کنم خوب باشه.
      اگه ترسناک دوست داری شوالیه خون آشام و رقص با شیاطین بدک نیست.
      اگه ماورایی دوست داری جوجوتسو کایسن و یونا دختری از سپیده دم و سبد میوه هم خوبه
      اگه خیلی خیلی ترسناک دوست داری توکیو غول و اتک ان تایتان عالین
      اگه ماجراجویی دوست داری موشیشی و بازگشت ارباب شیاطین خوبه
      اگه طولانی دوست داری ناروتو واقعا طولانیه

    • دیگه ژانر کم اوردم😂😂😂😂😂

  • بوسه ای ایزدی وشوالیه خون آشام را دیدم
    عالی بود
    بعدی را هم بزار

  • سلام تستت جالب بود و این که به تستچی خوش اومدی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.