ـــــــــ نظر من نیستــــــــــ
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ـــــــــ نظر من نیستــــــــــ
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
لیسا ماینه ماینه ماینه از ساختمون پروتون میکنم اگه رو حرفم حرف بزنید💔🤗
هلو مای نیم ایز لالیسا
در کل ، عالی بود
🤭😭😭😭
واییییییییییی ادیتشوووو
استی با ایتینی دعوا ندارن که😐 سر چیچی؟
دعوای استی و موا خوابیده دیگه دو طرف قبول کردن هیچی تو دعوا نیست نشستن دارن نون و ماست میخورن حتی وقتی اسکیز برنده جایزه شد توباتو پاشدن تشویق کردن
اصلا خود گروه ها که رفیق جون جونی ان
ها دیقا
ولی اسلاید آخر برا من نبود
بابا بزار منم نون و اب دوغ خیارمو بخورم
نه فقط بی تی اس و بلک پینک بلکه کله نسله ۳ راهو هموار کردن همه گروه های نسله ۳ با موفقیت هایی که کسب کردن کیپاپ رو به دنیا نشون دادن حالا ممکنه سهم یه گروه بیشتر یا کمتر باشه اما نمیشه گفت که فقط یه گروه راهو هموار کرده
آقا بزارید روشن کنم
ایت بوی نسل چهار:چوی یونجون
پرنس نسل چهار:هوانگ هیونجین
حق ؟حق +
ایت گرل نسل پنج : اهیون
بازم این بحث رو پیش کشیدین.
ادیتشووووو