غذا و نحوه زندگی خرس گریزلی
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
غذا و نحوه زندگی خرس گریزلی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ : اسپرسو
واوو 🐻🍬
خوابالو میدونستی حلزون ها بیشتر از خرس ها میخوابن؟🐻💤
نه چه باحال 💤🐻🍫
عالییی
نسکافه ای
بهبه عالیهه 🐻🍫🍫
عکس پوستر تو کدوم رو بیشتر دوست داری؟ من خرس سمت راست رو
کاملا موافقم🐻⛏️ 🙏🥋🐻❄️💟
تستت عالی بود خرسی⚡⚡
ممنوون 🐻🍬🍬
خرسخرس خرش
آراداراد آراژ🐻💤🍉
من یکی از فامیل هامون رفت شکار بعد رد پا خرس دید و مثل اسکلا دنبالش کرد و خرس چون بچه داشت مرده را زد کشت 😃😃💔💔💔💔
چه با حال اوه تهش غم انگیز بود آره جدی جدی نمیشه تو واقعیت دنبال رد پا خرس رفت متاسفم خدا رحمت شون کنه 🙏
دقیقاا دیگه کرم از خود درخته از قدیمم اینو گفتن 😃
متشکرم😃🦚
بله درسته 🐻🙏
😃👌🏻👌🏻👌🏻
پروفایل جدید مبارکک😃
چی شد که تصمیم گرفتی عوضش کنی؟
مهربونی های مدیر 🐻🍫
بسیار هم عالی و خوب 😃🌺
🐻🍯🍟🍔
عالیی 😃
ممنوون 💤🐻🍫
نوکی همیشه سحرخیزه 🐻🦭
قربونت😃💚🦚
مثل خوابالو😃
🐻🍫🍫
خوابالو صبح زود پا میشه یهو دوباره میخوابه بعد پامیشه میبینی دیر شده 🐻💤🍓
نه من بیدار شم با قرص خواب آور هم دیگه خوابم نمیبره 😃💔
عهه من این روز ها دست خودم نیست شب ها خوابم میاد ولی خوابم نمیبره وگرنه عادت داشتم زود بخوابم ۹ ، ۱۰ ولی الان شده ۱۱ گاهی به ۱۲ هم میرسه 🐻💤
صبحا میخوام پاشم رفتم کلاس ورزش بعد انقدر خسته بدنم انگار کشتی گرفتم تو خواب 🤼 شایدم چون جای خوابم عوض کردم🐻💤🍫
نه من کلا ساعت از یازده شب بگذره سردرد میگیرم حالم بد میشه بعد صبحا هم از هشت دیرتر بیدار شم بازم سردرد میگیرم کلا وضع بدیه 😔😂😃💔
الهیی ،عب نداره سحرخیزی واقعا حس باحالی داره نوک نوکا ما همیشه سحرخیزه هوو 💤🐻🍬
ولی خوابالو بودن بهتره 😃👌🏻🐛
هر دوش خوبه 🐻🍫🍫