لحظه ای بایست و به آسمان شب خیره شو. ستاره ها توی آسمون میدرخشن؛
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لحظه ای بایست و به آسمان شب خیره شو. ستاره ها توی آسمون میدرخشن؛
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ديدم اونجارو
مثل چيييييي زار زدم
ميدونستما
اما زار زدم
ديگه كيا ميميرن ؟
ازين بد تر هم هست در اينده ؟
تو بوروتو کوراما میمیره، اوبیتو هم میمیره ولی دیگه نه
ناروتو كه نم/يم$ره ايشالا ؟؟؟؟؟؟
الان ناروتو شيپودن رو تموم كردم ميخوام برم بوروتو
زنده ای؟
آره
هفته بعد ایشالا پست میسازم-
ما شبیه ستاره هاییم.
یک روز متولد میشیم، رشد میکنیم و یک روز میمیریم...
ادامه بده، به نوشتن
هوم.. درست میگی!
خیلی ممنونم، حتما.
احتمالش هست که تو هم نوشتهای از خودت اینجا منتشر کرده باشی؟
نه؛ هیچوقت
حیف شد، دلم میخواست بخونم.
این منو خوشحال میکنه...
3>
بههرحال یکی از فلسفههای زندگی من اینه که از ایدهها و قلمهای خوب نگذرم.
نجی فرشته بود .💗😥
مثل همیشه عالی>>>>🌷🌟
ممنونم آکاریسان!
عالیییییی
عکس جیرایا رو هم بزار
پست کلا برای نجی بود و عکسای دیگه رندوم بودن، درضمن از جیرایا حتی یدونه هم اسکرین ندارم🤝🏻😔
زیبااااااا
قشنگ بود
ستاره درخشانم نجی وای.....
هعی:>
زیبا بود:)
3>
:>