2 سال پیش 6 اسلاید 941 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (60)
  • دوستان من به نظر شما احترام میزارم و سعی میکنم تایپ های mbti رو با دقت بیشتری بررسی کنم🤍✨️

  • عزیز نازم/؟
    INFJ بی احساس؟

  • واستا واستا یه لحظه infp بی احساسه؟ من بی احساس بودم؟ صددرصد اشتباهه

  • INFP
    نفر اولیه که بی احساسه؟
    ولی راجب همه صدق نمیکنه من بی احساس نیستم من این همه عاشق شدم به احساسات بقیه احترام گذاشتم من موقعه ای بی احساس میشم که با احساسات من بازی کنن وکلی چیز دیگه موقعه ای بی احساس میشم کع بدجور من واذیت کننن و........

  • بک بده

  • infp؟؟
    واقعا که

  • برای من که infj هستم به نظرم درست نیست
    چون واقعا احساساتی هستم ولی خیلی خیلی کم بروز میدم چون برام سخته

  • خیلی ببخشید ولی تنها تایپی که بنظر من بی احساس ترینه intj هس و همه ی اینا اف بودن ینی تایپ احساسی://///

  • INFP که با احساس ترین تایپه کههه

  • داداش گلم همشون جزو احساسی ترین تایپ هان ، و همشون F بودن
    چجوری میگی بی احساس ترین ؟؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.