تو این تست ترتیب ذکر نشده:/🫧
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تو این تست ترتیب ذکر نشده:/🫧
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دوستان من به نظر شما احترام میزارم و سعی میکنم تایپ های mbti رو با دقت بیشتری بررسی کنم🤍✨️
عزیز نازم/؟
INFJ بی احساس؟
واستا واستا یه لحظه infp بی احساسه؟ من بی احساس بودم؟ صددرصد اشتباهه
INFP
نفر اولیه که بی احساسه؟
ولی راجب همه صدق نمیکنه من بی احساس نیستم من این همه عاشق شدم به احساسات بقیه احترام گذاشتم من موقعه ای بی احساس میشم که با احساسات من بازی کنن وکلی چیز دیگه موقعه ای بی احساس میشم کع بدجور من واذیت کننن و........
بک بده
infp؟؟
واقعا که
برای من که infj هستم به نظرم درست نیست
چون واقعا احساساتی هستم ولی خیلی خیلی کم بروز میدم چون برام سخته
خیلی ببخشید ولی تنها تایپی که بنظر من بی احساس ترینه intj هس و همه ی اینا اف بودن ینی تایپ احساسی://///
INFP که با احساس ترین تایپه کههه
داداش گلم همشون جزو احساسی ترین تایپ هان ، و همشون F بودن
چجوری میگی بی احساس ترین ؟؟