2 سال پیش 5 اسلاید 482 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (28)
  • infj
    من تقریبا توی کنترل خشمم در ظاهر ماهرم و میتونم آروم و خونسرد باشم، ولی بعدش از درون منفجر میشم و خودخوری میکنم و دو تا حالت داره،یا از عصبانی شدنم پشیمون میشم یا به فردی که عصبانیم کرده به شدت تو دلم بد بیراه میگم
    ولی حتی اگه از دست نزدیک ترین افرادم هم عصبانی بشم نمیتونم حرفی بزنم که به شدت ناراحتشون کنه،یه جورایی نمیتونم بهشون با حرفام حتی در عصبانیت آسیب شدید بزنم،نمیدونم چرا ولی به طور ناخوداآگاه مراقبم که ناراحتشون نکنم

  • وای شت
    دوستم همیشه بهم میگه میشه بگی چجوری عصبانی میشی ک انقد ترسناک میشی ب منم یاد بده 🤣🤣🤣🤣🤣

  • نبودم و نمیتونم ترسناک بشم چون احساساتم نمیزاره طرف مقابل که یک مریض هستو داغون کنم 💕 عالی بود

  • ISTP
    اگه عصبانی شدم... الفرار

  • هووووم
    تنها خط قرمزم خانواده ام آن
    و الا هرچی عشقت کشید بگو😂
    صد تا بدتر میزارم روش جوابتو میدم
    نشد داداشم estp هست
    باهام مییایم می....

  • از دیوار مدرسه رفته بودم بالا مدیر اومد به زور کشیدم پایین😑

    • میخواستی فرار کنی؟ گودرتت😂

    • حرصصصص

    • 😂😂

    • نه توپم رفته بود رو دیولر می خواستم برش دارم

    • عه ماهم یدفه چند نفری اینکارو کردیم شیطونک یکی از پیش دبستانیا افتاده بود پشت در😂

    • 😂😂

  • Enxp
    آره بابا تنها کاری که کردم فقط کوبیدن تو در کلاس بود😘

    • داداش بیا باهم یه کلاس کنترل خشم بریم😂💔

    • راست میگیا بهش فکر نکرده بودم✨
      فقط مشکل اینه.. پولش چقدره😨..

  • Istp...
    نزدیکم بشین فاتحتون خوندس🌚😔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.