2 سال پیش 9 اسلاید 491 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • سلام 💓🌟
    ادمین پست عالی بود .
    ____
    دوست داری یه اکانت فوق العاده رو بهت معرفی کنم ؟ پس میتونی بیای تو اکانت ویکتوریا « توی لیست دوستام » 💓
    ببخشید اگه ناراحت شدی !
    پین؟

  • یه سوال منظورت از انیمه اورجینال چیه؟🗿💅

  • خوب بوددد!تقریبا درست رفتی و انگاری به اندازه تو اینترنت و کامیونیتی جهانی اوتاکوها چرخیدی!

    تعداد پاسخ صحیح7
    تعداد پاسخ غلط2
    درصد صحیحشما به 78% درصد سوالات پاسخ درست دادید
    __________
    عیژان

  • واووووو!اینجا یه اوتاکوی درجه یک داریم که زیادی تو کامیونیتی های جهانی اوتاکوها چرخیده!
    افریننن،فقط مواظب باش تبدیل به یه ویب افسرده و گوشه نشین نشی!

    تعداد پاسخ صحیح9
    تعداد پاسخ غلط0
    درصد صحیح شما به 100% درصد سوالات پاسخ درست دادید
    ________________________
    گودرت🗿💅

  • عالییییی

  • برند فیگورو خیلی شیک و مجلسی اشتباه زدم خیلیم عالی و قوی🗿👍

  • فقط کاسپلی رو می‌دونستم؛ یه چنتا هم شانسی درست بودن🤷
    من فقط می‌دونم انیمه نگاه می‌کنم هنوز به مرحله اصطلاحات نرسیدم متاسفانه

  • فقط برند رو اشتباه زدم ولی خیلی جالب بود✨️✨️

  • آقا مسخره نکنین منو ولی ویب یعنی چی؟

    • نه چرا مسخره؟اشکالی نداره که بلاخره سوال پرسیدن عیب نیست
      ویب یعنی اون هایس که دیگه مرز اوتاکو بودن و انیمه رو رد میکنند و درحدی منزوی ان و داخلش غرقن که دنیای واقعی یادشون می‌ره.مثلا تو تیکتاک یه دختری ترند شده بود که اصرار داشت تودوروکی واقعیه😐
      یا مثلا یه عاااالمه فیگور از وایفوشون دارن به علاوه چیزای دیگه.اگه بازم سوال داشتی حتما بپرس

    • وای مرسیییی خیلی کنجکاو شده بودم
      حتما میپرسم🤩🤩🤩

  • یعنی برای اینکه اوتاکو بشم باید همرو بلد باشم؟🥲

    • نه ببین این پست نشون میده چقد تو جامعه جهانی اوتاکوها چرخیدی
      لازم نیست حتما پولی بدونی هم بد نیست
      بهرحال اوتاکو بودن یه کامیونی زیر نظر فیلمه و اصلش دیدن انیمه هست و تعداد مهم نیست،اگه از دیدن انیمه لذت میبری اوتاکو محسوب میشی!

    • پس اوتاکو ام🥲🤝✨

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.