حرفی ندارم... تو چیزی برای گفتن داری؟ نه؟پس چرا هنوز داری میخونی؟
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حرفی ندارم... تو چیزی برای گفتن داری؟ نه؟پس چرا هنوز داری میخونی؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام 💓🌟
ادمین پست عالی بود .
____
دوست داری یه اکانت فوق العاده رو بهت معرفی کنم ؟ پس میتونی بیای تو اکانت ویکتوریا « توی لیست دوستام » 💓
ببخشید اگه ناراحت شدی !
پین؟
عالی بود🌷
________________________________
یه قرعه کشی ۴۰۰۰۰ امتیازی داریم😉
هر شانس فقط ۳۰۰ امتیاز 🥳😁😇
پس بدووو شرکت کن تا از قرعه عقب نمونی😍👌🏻
به نظرسنجیم(قرعه کشی)سر بزنید🌱✨
پین؟ادمین اگه ناراحت شدی پاک کن
من ک ریاضی و فلسفه
و بشدت 💖💖💖💖🌺🌺🌺💖💖🤩😍😍😍🤩🤩💖💖💖😛😛😛😛🌺🌺 عا.....شق اجتماع هستم بدون اون قادر نیستم به زندگی
فقط انیمه
انیمه حقققققق
ریاضی:🚮🚮🚮
عاشق انیمه ریاضی فلسفه مطالعه قهوه تمیزی و نظم و متنفر از اجتماع .
همه بجز ریاضی و اجتماع🥴😂
🙂💖
چرا از اجتماع بدت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم
همشو دوس داشتم
به جز انسان ها و اجتماع بقیش درست بود
طبیعت و راک هم اونقدر عاشقش نیستم ولی خب نمیشه گفت دوستشون ندارم
نایس👍🙂