دوستانم که خیلی زیادن ،اگه تو تست نبودید معذرت میخوام و اینم بدونید که همتون تو قلب عمو فیثا جا دارید🌹
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دوستانم که خیلی زیادن ،اگه تو تست نبودید معذرت میخوام و اینم بدونید که همتون تو قلب عمو فیثا جا دارید🌹
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من این ورژنتو میخوام
هنوزم همینم
صد ساله میخوام پارت دو بسازم گشادی نمیذاره
وقتی یه بیو نمیسازی ازت انتظار هم نمیره یه کوله اضطراری اماده کنی🥰
احساس میکنم شبیه مامانا شدم
بابا بیو ساختم که
مامان یوکو
اوفع
کو
وای این چرا اشتباهی کامنت شده
اینو قرار بود زیر کامنت بیوت بزارم
بیو فیثا
بغل همین تستمه
اشکال نداره انسان جایز الخطاس😦✋🏿
دقیقا
عاح گلبم به درد امد
عیوای چرا؟
هم قشنگ بود هم من کلا نیستم عشگم
عیوای شرمنده قشنگم ،خیلی از دوستام نبودن توش 💔✋🏻
خواهش عاسیسم موشکلی نیس🫶🏻🎀
🌷
111 لایک
فدات دیپعلی ژان🌷
بگردمت زنیکه
عشقمی🌷
وای زنیکه من اصلا وقت نکرده بودم چک کنم ،همینطوری الان اومدم تو پستت ،
وایب منو گذاشتی . آخ🛐
عیوای قربونت برم اشغم😍🌷
میشه منم دخترت شممممم ؟ 🎀🤏🏻
بلی بلی حتما🌷
هعی بچه دیگه نمیخوای؟
زن ندارم ،بابای بدون زن میخوای؟ 🥰
اشکال نداره زن نداشته باشی
خب پس توعم دخترم شدی🌹
عیوای چه خوب
آری🥰
خب چی صدات کنم؟
بچه هام که بابا صدا میکنن حالا خودت هرچی میخوای صدا کن😂🌹
پس من آپا اصدات میکنم
بهبه عالیه دخترم🌹
🤭🤭🤭
لئا
| 12 دقیقه پیش
عمووو ژون؟! 🙀
___
ابن عموت نیست🥰
عموهات دو نفر اخر لیستمن🥰💔
باباااا من عمه دارم؟! 😽
اره خیلی وقته🥰
کایتو؟! عمومه؟!
نه
Off
و اونی که اسم نداره
اونی که اسم نداره همین کامنت پایینیته
براچی دمپایی؟😂
به علت دیر اومدنت..🥰😂
دیگه باید عادت کنین
سکوت میکنم که این سکوت منطقی تر است
منم سکوت میکنم
ولی پرو نشید از این به بعد همش برید بعد مارو منتظر بزارید .. حالا اینسری دلیلت موجه بود دیگه نباید تکرار شه🌹
چشم
افرین
به بهههه عمو دارمممم