میدونم میرین امتحان میکنید ولی بگم که حالتون بد میشه!
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میدونم میرین امتحان میکنید ولی بگم که حالتون بد میشه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کاری از سیاره ماه
همه چیتون کپی😂 ای مردم کلوپ ماه مال ما بود اینا روز بعد اومدن عضوای مارو دزدیدن و کلوپمونو گزارش کردن و کپی کردن از همه شغلا😂
چی میگی تو؟؟؟
شما کپی کردید!¡!
همه کلوپ میدون!!!
پیویتو بچک بسه دیگه!
لطفا وقتی چیزی رو نمیدونید نظر نده!
شغل هارو من خودم نوشتم و اجازه نمیدم که به دروغ بگی ک.پ.یه
اهههه خوب منم خودم نوشته بودم شما گیر دادین
آخه تخم مرغ با سس !؟ 🤢
ژاپنیا میخورن خیلی خوبه خودمم خوردم😋
بدم اومددد
نمک سماق+نوشابه گازدار=انفجار
این رو خودم خوردم ۲ روز حالم بد بود
خوب از کجامیدونستم؟
منی که هندونه رو با حورا میخورم 👍😂💔
حورا چیه؟
حوورا
بزن گوگل
یه غذا عه ، درواقع اسرونه
منکه یه بار اتفاقی کلی نمک تو نوشابه ریختم و هیچیم نشد : 🌚
امیوارم موفق باشی:))))
من خوردم حالم بد شد
ممنون
من چیزیم نشد:)
👀❤
ما تو عروسیا نمک میریختیم کف کنه بعد همونو میخوردیم😑😑😑😑
واقعا🥴😐🤌🏼
خیلی خوب بود؛ موفق باشی سوییتی:)🤌🏻🙂💅🏻🍓
ممنون عزیزم