گفتم چون لایک های پارت۲ نزدیک ۵۰ شده پارت۳ بسازم
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
گفتم چون لایک های پارت۲ نزدیک ۵۰ شده پارت۳ بسازم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
حتما تو هم خیلی به امتیاز نیاز داری🌷
پس مشکلی نیست میتونی توی نظرسنجی آخر کاربر 𝕽𝖆𝖘𝖍𝖊𝖑(داخل لیست دوستانم هست)شرکت کنی🌱
یه قرعه کشی ده هزار امتیازی!هرشانس فقط ۲۰۰ امتیازه.پس بدو و شانس خودت رو امتحان کن تا ظرفیت پر نشده
پین
چالش:واقعا همشونو دوست دارم ولی اگر بخوام یکی رو انتخاب کنم ♡شيطان کش♡
بانگو.اومارو.اسم تو
اسم تو ولی خیلی قشنگه 🛐🛐🛐🛐🛐
بانگو
اوشی نو کو
نوراگامی
جوجوتسو
اسکیت بینهایت
تناسخ یک بیکار
جاسوس خانواده . بزرگ راه پنگوئن . ماکیا زمانی که گل موعود میشکفد
بانگو اوشی نوکو
اس 4 رو من ترجمه کرده بودم .....
کپی؟
جواب چالش: بانگو، وانیتاس نو کارته، نوراگامی