سلوم✨✨اومدم بهترین انیمیشن هایی که دیدم رو معرفی کنم اگه چیزی جا موند تو کامنت ها بهم بگید
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلوم✨✨اومدم بهترین انیمیشن هایی که دیدم رو معرفی کنم اگه چیزی جا موند تو کامنت ها بهم بگید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همشونو دیده بودم
خیلی عالین 🌼
اره موافقم🍀
من همرو به جز رایا و آخرین اژدها و دیدم
ولی آبشار جاذبه و کورالین و استار اصا یه چیزه دیگن
من وقتی پنج سالم بود کورالینو دیدم اصا پشم ریزون نیست😐
ولی داداشم که نه سال ازم بزرگتره دیگه پشمی نداشت😓
منم واسم پشم ريزون نبود ولي دوست صميمي ام ديگه پشماش ريخت
همه شون غیر از میراکلس از نظر من محشر و عالین همه رو دیدم
ممنون منم زیاد میراکلس رو دوست ندارم
من از میراکلس بدم میاد😐
من از کارولین میترسم😣😖چه کنم؟؟؟
منم قبلا ازش میترسیدم خب اگه میخوای نترسی بهتره کارتون هایی ببینی که با ژانر هایی که دوست داری باشه اگه از کورالین میترسی به خودت بگو اون یه کارتونه فقط واقعی نیست و از این جور چیزا
ممنون که راهنماییم کردی من انیمه میدوسم☺مخصوصا عاشقانه
تستت عالیییییییییی بود 😘 همه اش را دیدم❤️❤️❤️❤️
ممنون چه خوب
عالی بود اجی💙
ممنون آجی
سلام خوبی
آبشار سرنوشت که حرف ندارع با ستاره ی الماس که خودم جفتشون رو میدوستم
سلام
من آبشار سرنوشت رو دیدم و پارت بعد میزارمش ولی ستاره ی الماس رو ندیدم وقتی ببینم میزارمش
عالی بود مرد عنکبوتی به درون دنیا عنکبوتی هم خفنه
من ندیدمش ولی میبینمش تو پارت بعد میزارم 😊
همشون عالی بودن اما ن؟من هتل ترانسیلوانیا رو ندیدم
ممنون هتل ترانسیلوانیا هم خیلی قشنگه
من همه رو دیدم
چه خوب