سلام این تست من نیست تست مغزمه من برم عمود محو شم بای^~^
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام این تست من نیست تست مغزمه من برم عمود محو شم بای^~^
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
همش رو مخهههههههههههه 😅
مغز من خله ولم نمیکنه اینقده که خله ازش دلم پره
کلا قاطی کردم 👆🏻😁😅
تو چقد منیی😮
اجی من شبا مغزم خیلی بده
مثلا میگه اگه خرداد ردشم چی میشه
یا مثلا میگه اگه پارت بعد سگ های ولگرد نیاد چی
یا اگه کاکامی به ادرین برسه
یا کار هایی که باید میکردم و نکردم😵😭
ینی بدترین درد همین مغزه😂🔫
همه رو مخههههه
عالی مامی😉
اع سلام دخترکم😐😂💛
علیک سلام مامی😅
خدایی خیلی رو مخن😂😂😂عالییی ^-^
اره😂 من شبا فکر میکنم کدوم کامنتام منتشر شده😂🔫
عالی بود 😂
همشون رو مخه 😂
عاجی میشی؟
با کمال میل😊
مارال هستم ۱۳ سالمه😀
و شما؟
آرشیدا 14 سالمه 😊
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی همششششششششششششششششششششششششششششش😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬مغز من وقتی میخوام بخوابم:
پنگوئن پلک داره؟
انیشتین وقتی میرفت حموم موهاش چه شکلی میشد؟
چرا خیار تو بوته رشد میکنه ولی موز رو درخته؟
چرا به اون ماشینه میگن فراری؟مگه باهاش فرار میکنن؟
چرا اون عنکبوته تو موز زندگی میکنه؟
😐😐😐😂😂😂
دقیقاااا😂
ممنون که تست رو انجام دادی😊
آره قشنگ بود و موافقم