2 سال پیش 7 اسلاید 2,390 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (99)
  • از هه رین متنفرم
    به خاطر هیت هایی که به جنی و بی تی اس و مردم ایران داده
    شایان به این خوبییی
    تازه از هه رین هم بهترهه

  • ولی شایان🛐

  • واقعا هرینو از کیپاپ میبینین؟
    اون حتی از ایرانم محسوبش نمیکنیم اونوقت کاراموز؟

  • چرا همه هرین رو به عنوان کارآموز ایرانی میدونین ؟؟
    بخدا شایان هم کاراموزه و خیلی بهتر از هرینه 🌚

  • وای همون هرین رو میگی که دوستش لئو عه؟

  • از هه رین متنفرم
    بعضیاتون که نمیدونید چیشده بگم که ایشون به قدری به ایرانیا توهیین کرده تو لاویش فحش های خیلی بدی داده که میتونید ویدیوشو پیدا کنید و اتقد به ایران بی احترامی کرده که...
    اونقو تبه عنوان دختر نمونه ایرانی رفته فستیوال واقعا که

  • هرین تو لایوش/استوریش لایو خوند صداش مثل بوقلمونی بود که سرما خورده👍
    تو لایوشم یجورایی به جنی هیت داد(نمیشه گفت هیت، ولی ازش نام برد)
    کلا اخلاقش🚮🚮

  • آیرین از ردولوت و بی ام از کارد تو سن بالایی کارآموز شدن و دبیو کردن

  • مسلما برا ما ایرانیا مانع های بیشتری نسبت به کره ایاست ولی اگه پول و استعدادشو داشته باشید(مخصوصا پول) و از طرف خانوادتون حمایت بشید احتمالا بتونید دبیو کنید.هه رین،سارا،و یه کارآموز پسر که اسمشو یادم نیست اینا کارآموزای ایرانی‌ان.

  • آنلاین هم تست بدی،اگه قبول شدی باید تست حضوری هم بدی که ممکنه با این وضعیت اقتصاد این همه راهو بری و قبول نشی و دست خالی برگردی کشور خودت.تازه معلوم نیست فیلمتو پخش کنن یا نه.

    • درسته🥲👍🏽

    • کمپانی هزینه می‌فرسته ولی ایران کارتت مسدود میشه باید بگی بفرسته برا فامیل خارجی و اون فامیل بفرسته برات و شوت شی

    • دوستم که اودیشن داده بود براش پول نفرستاده بودن:/ قبول شده بود بهش تاریخ و ساعت اودیشن حضوریشم گفته بودن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.