ناضر کلی زحمت کشیدم پیدا کنم باهاشون تست بسازم
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناضر کلی زحمت کشیدم پیدا کنم باهاشون تست بسازم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اکانتم برای خیلی وقت پیشه اما تازه شروع ب کار کردم
مایل ب حمایت
ادمین مایل ب پین؟
می تونم با کامنت ها پست بسازم؟
حتما
اوممم
ما فوتبالیا بر این عقیده هستیم که اگر کسی حساب کارهای خیر و شرش مساوی بشه ، بازی به وقت اضافه می کشه🤣
البته خنده نداشت، همین به ذهنم رسید .
ج چ: من ۱۲ تا سر ۸ تا دست و ۶ تا پا دارم، من چی هستم؟
-دروغگو 😅
چه بانمک🤣
یکی از پستات لایک شد❤️🔥❤️🔥
مرسیی 💕🫶🏻
جمله سم : یه بچه لیمو با مامانش از خیابون رد میشد یهو به مامانش میگه مامان من آبلیمو دارم 😂
😂😂
میخواستم کارم رو بندازم فردا،
بلند انداختم افتاد پس فردا🤡
قشنگ بود یه پستت لایک شد 😂
ج چ: میدونستی به مامان پشه ها تو خارج چی میگن
-چی میگن
پشمام😂
قشنگ بود 😂😂😂
یه پستت لایک شد
میسیی
میدونی به کسی که سم با خودش میاره چی میگن؟
سماور
وای چه قشنگ یه پستت لایک شد
مرسی🩷✨️
جالب بود
میشه لطفا پست پین شده جدیدم رو لایک کنی😔
من بلد نیستم که ببینم چه پستی پین شده ولی دوتا از پست هات رو لایک کردم
ممنونمنمم