انیمه های استودیو بونز
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
انیمه های استودیو بونز
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عاشق بانگو مدرسه قهرمانانه من هستم
چرا نوراگامی رو ادامه ندادن اشکککک😭😭😭😭😭
والا منم نمیدونم 😔😶
به خاطر اینکه تو انیمه فصل دوم صدای اذان پخش کردن.
و مسلمونا اعتراض کردن
واقعا؟
میدونی توی کدوم قسمته؟
همون قسمتی که بیشامون با اون زنه میجنگه تا یاتو رو نجات بده. با اینکه اون صدای اذان رو حذف کردن اما بازم بخاطر مسلمونا انیمه رو ادامه ندادن هرچند مانگا هنوز هست😐😐😐😐چرا آخه انقدر تعصبییییی. صدای اذان رو روی شخصیت مثبت پخش کردن نه منفی پس اعتراض برای چی بود اخه؟ الان ما خودمون مسلمونیم اعتراضی داریم؟
کسی میدونه وانیتاس مال چه استودیوییه؟
استودیویی ناشناختههههههه
هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو هاپیچی هاپوچو
حاجی وانیتاس هم مال بونزه
حدس میزدم
آره مال بونزه
استودیو بونز