5 سال پیش 8 اسلاید 2,993 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (73)
  • چرا اعضا دختر دوست ندارن شاید برای اینده دختراشون درد نکشن خخخخخخخ

  • من خودم بچه ی پسر دوست دارم
    ولی بخاطر اینکه تنها نباشه یه دختر هم میخوام
    پسر : میلاد
    دختر : آیلین
    اینا اسم های مورد علاقه ی منن
    خصوصیات پسر : تا ابد آرمی باشه
    خصوصیات دختر : تا ابد آرمی باشه

  • فقط چرا همه اعضا دختر کم دوست دارن

  • جواب چالش : خب من تاحالا بهش فک کردم دوس دارم دوتا پسر داشته باشم که دو قلو باشن
    اسم یکیشون یونا اون یکی هوروش
    میدونم اصلا بهم نمیان 😂
    یونا چون به دینا میاد اسم خودم
    هوروش چون ‌..................

  • اجی میشی؟؟

  • من سوگل ۱۷میرم ۱۸

    • وااااااای یکی همسن پیدا کردممممم😍😍😍😍
      عاجی خیلی خیلی خوشوقتمممم😍😍😍
      منم این ماه میرم ۱۸ 😄
      ۱۲ اردیبهشت 😊
      وااای خیلی خوشخال شدمممم😃😃🤧💜🤍

  • اگه شوهر کره ای گیرم نیومد جیمین رو میدزدم😂😂شوخی کردما😂😂

    • اوخی 😹😹💜
      فقط مواظب آرمی باش عاجی😂🤧
      میدونم عزیزم
      مرسی از کامنتت😻😽

    • باید با خودم بادیگارد ببرم آرمی ها نکشنم😂😂
      😊😊
      خواهش آجی☺
      راستی چند روز دیگه توی یکی از تستام منو میبینی تست شناسی خودمه☺

    • حتما میرم سراغش آجی😊🤍💜
      فقط بادیگاردای خوبی استخدام کنیا آرمیارو دیدن فرار نکنن😂😂💔

    • اره باید قدر هاشونو پیدا کنم😂😂

  • ضعف کردم براشون
    انشاالله همونجوری که دوست دارن بچه هاشون باشن و بتونن زندگی خوبی داشته باشن
    اینو از ته دل نوشتم برای زندگیهام
    امید وارم ارزوی ارمیا های دیگه هم همین باشه 💜💜💜😁

    • مرسی از کامنت قشنگت لاو😻
      صد در صد همینطوره من خودم به شخصه این آرزو رو بارها و بارها واسشون کردم😽💜🤍

  • راستی عاجی میشی :)?¿

    • البته عاجی، من حدیث ۱۷
      بازم میگم اونی هستم اینجا 😂💔
      اند یو؟!

    • منم بیتا 13 لقبم ته مین مینی صدام میزنن 🍭🍒
      خـش عاجوو ^-^🍓🌁

    • عررر 4 سال ازم بزرگتری 😹🤦🏻‍♀️ رح پس باید اونی صدات کنم 👶🏻

    • خوشبختم بیتا جون😘💜
      آره عاره آجی ته مین ،من اونی اعظم تستچی ام😂😂💔

    • 😹😹💔

  • مح سعی میکنم مخ یه نفر که کره ای باشه رو بزنم و باهاش ازدواج کنم اگه نشد سینگل به گور میشم 😐😹 اسمش بچه ام نمد فقط کره ای باشه همین برام بسه 😹👌🏻💕

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.