سلام به همه می خوام اسم 16 گروه کی پاپ رو بگم
17 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام به همه می خوام اسم 16 گروه کی پاپ رو بگم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام خوبه من بیشتر طرفدار بی تی اسم 😍🥰
عالی 🍓💕
ج چ = بی تی اس، بلک پینک، جی آیدل، ایتزی، مامامو 😍
ولی بیشتر بی تی اس😝💜
عالی بود لاوی 💖💖💖
ج چ: عشق فقططططططط {♡بی تی اس♡}
عالی بود=بی تی اس،بلک پینک،گات سون
اما اونایی که گوش میدم و طرفداشون نیستم=تی اکس تی،اکسو،استرو،استری کیدز و....همشون عالین😁😘😘
ممنون بابت همه نظراتون پارت دو هم داره
فن بی تی اس، بلک پینک، اکسو، استری کیدز، تی اکس تی، ایتزی هسم
ولی بیشتر آرمیم😎😎💜💜💜💜💜
مولتی فندومی😐
عالی بود
لطفا عز گروه هایی که معروف نیستن بزارید
من طرفدار گات سون مامامو جی آیدل و کارد هستم
کاشکی گروه دریم کچر رو هم میزاشتید
فقط بی تی اسسسسسسسسسسس
من طرفدار گروه بلک پینک و بی تی اس هستم و باعث افتخارم هم هست 🙃🙃🙃😌🤣😂
پس انسیتیو استرو چی