های گایز🍭 🦋 🦄پارت اول گرل بندها🦄
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های گایز🍭 🦋 🦄پارت اول گرل بندها🦄
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بلک پینک
ایتزی بلک پینک بی تی اس کم کم دارم فن استیسی میشم میخوام فن ردلوت همچین چیزی هم بشم
بلک پینک و توایس و ردولوت👑⛓️
عالی بود تست❤
جواب چالش = من تقریبا همه گروه ها کیپاپ میشناسم ولی خب طرفدار ۴ تاشونم فقط
بین گرل بند ها هم اول از همه فن جی ایدلم گروه مورد علاقمه واقعا بی نظیرن
و طرفدار اکساید هم هستم کلا اکساید و جی ایدل بنظرم بهترینن تو جهان این دوتا رو خیلی دوست دارم مخصوصا جی ایدل
❤🧡
مکنه جی ایدلم توش بود شوهوا بایسم🥰😘😘😍😍😍
بیشتر تلاش کن خیلی بیشتر💔😐
چالش : فن کدوم گرل بند هستی🌈🦄🍭
فندوم ثابتی رو گروه های دختر ندارم ولی در حال حاضر استیسی،لابوم،مامامو و پرپل کیس ^-^ 🙂🦋
تستت خیلی عالیه مثل همیشه ^-^ 💗💕
بلک پینک😘 البته بلینکی نیستم ولی دنبالشون میکنم دوسشون دارم💞💕💞💕
❤❤
چالش : فن کدوم گرل بند هستی🌈🦄🍭
با افتخار آرمیم طرفدار هفتا فرشته بی تی اس🙂😍
❤❤
معلومه عشقم بلک پنگ 🤫🤫🍉🍉🍉💋💋💋💋
❤❤
ج چالش : فن ملکه کیپاپم 👑❤
2NE1 رو خیلی دوست دارم با این که دیسبند شده عاشق سی الم خیلیی دوسش دارم 😇❤
💛💛
خیلییی عالی بود ❤
فقط دریم کچر و سی ال سی رو اشتباه زدم😇