اگر چیزی مشابه با کسی توی پست بودن کاملا اتفاقیه
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگر چیزی مشابه با کسی توی پست بودن کاملا اتفاقیه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یه ENFJ هستم :))
entj😑😏
چقدر حق بود
به به
بشدت عجیب و غریب تشریف دارم☺😂💔
میشه یکی از اون گربه تو کاور ب من بدین...؟")
اگه میشد خودم قطعا یکیشونو برمیداشتم
وای گربه عالیه خداست اصن:)))))
آره میخوام تو بغل ینفر گریه کنم
کاش یه پاندا داشتم که میتونستم تو بغلش انقد گریه کنم تا خوابم ببره🙂💔
بیا من بغلت کنم
🫂اما این حجم از گریه از اول سال تا الان تو ذهنم نمیگنجه
فک کن یه گربه ی خیابونی چنگت زده و مجبوری بری واکسن هاری بزنی اما نگران همون گربه باشی که الان حالش خوبه یا نه و براش کلی گریه کنی🥹
میگیرم چی میگی منم گاهی دلم میخواد گریه کنم ولی خب پسر بودنه و کلیشه هاش
دلیل نمیشه چون پسری نمیتونی گریه کنی
همه گاهی اوقات به گریه نیاز دارت
من که میگم حرفایی مث اینکه:چون تو دختری نباید رنگای تیره دوس داشته باشی یا چون تو پسری نباید گریه کنی کاملا اشتباهه...
ممنونم مهربون:)
امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم...
چجوری میتونین وقتی بیخوابین خوش اخلاق باشین؟
به شکل عجیبی ( isfpام)
حقیقتا من فقط میخوابم
منطقیه
به نظرم وقتی همسرت ،عشقت یا هرچی که اسمشو میزاری پسشت باشه هزکاری میکنی تا ناراحت نشه
من مثال نقض دارم*
عالی بود از تایپ ها بیشتر بزارررررر
INFP
تایپ من اینه
حتما
سلام 🐾🥳
دنبال یه کلوپ خاصی؟ 🎊
پس کـلـوپ الـمـاس منتظر توهست🎡
این کلوپ کلی فعالیت داره🍕
و هرهفته جشن داره🍟
با کلی حقوق و جایزه💯
اگه میخوای عضو شی برو توی پروفایل 🍯honey🍯 (تو لیست دوستانم میتونید پیداش کنید) و یکی از شرایط رو انجام بده و شغلت رو انتخاب کن🎼
زود باش تا ظرفیت پر نشده💎
ادمین فرشته پین؟ 🌠
اگه ناراحت شدی بپاک
به خواب نیاز ندارم؟😂
مگه ما intj ها انسان نیستیم؟
منظورش اینه توی وقتی که کم خوابیده اذیت نمیشه