سلام خوشومدی به این تست 💖بزن بریم 😍
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام خوشومدی به این تست 💖بزن بریم 😍
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بعد هستی قیافه پری ترسناکه ؟ تو دیدیش چطوری بود ؟ بحرفت میکرد ؟مهربون بود ؟آرزوتو براورده کرده بود ؟
عزیزم یک سوال اون کلماتی رو که باید تکرار کنیم ایناست ؟ من به تو میگویم ای پری آرزو ها از خواب بیدار شو حداقل یک دقیقه هم که شده پیش من بیا . این ها رو باید پنج بار بگیم ؟
بعد یک سوال ، دایره رو باید با آب شیرین از بین ببریم ؟اون آب شیرین هارو بعدش چه کار کنیم ؟(بگو قبل از اینکه خودمو به کشتن بدم 🗿)
خطرناکه؟
یه پری واسه من بفرس لطفا خیلی علاقه دارم هر کاری میکنم اما نتیجه نمیده از بچگی عاشقش بودم تروخدا بهم یاد بده 💚🧡🧡🧡💚
سلام یاسمین میتونی باشمارم تماس بگیری 09338196209
مگه اسباب بازیه؟ که بفرسته برات، دوم اونا خودشون اگه ازت خوشش اومد خودشون میان در غیر این صورت دنبالشون نباش چون دردسر میشه برات و اگه میخای بهت نزدیک بشن نفستو باید پاک کنی و ادم مومن و پاکی باشی.....
هستی جان تنها امیدم به تو هست من داشتم از پشتبوم خودمو پرت میکردم
خواهش میکنم اگر کسی پری داره بگه آرزوی منو برآورده کنه من داشتم خودکوشی میکردن از بی پولی اسمم طاها مهربانی هست یه زنجیر طلا کلفت ارزو دارم التماس میکنم
اولا اونا همچین چیزیو مفت بهت نمیدن دومن خودت برو زندگیتو بساز چون تنها کسی که میتونه ارزوتو برداره کنخ خودتی.....
هستی جان جوابمو بده ضروریه 💖
همون سوالاتی که کردم رو میگم گلم 💜
سلام،من دوباره اومدم همون کاربری هستم که نظر داده بودم،چندتا سوال داشتم 💖🤗
خواستم بگم باید اتاق کاملا تاریک باشه؟
میتونیم بعدازظهر انجام بدیم؟
پری آرزو جوابمونو میده؟
خیلی دلم میخواد ببینمش آرزومو برآورده کنه کلی آرزوی بزرگ دارم من عاشقشم اون مهربونه و زیبا 🤗🤗🤗🤗💖💖💖💖
سلام 🌕🌕🌳🌳
ممنون واقعا عالی بود تستت🌙🌙💫💫
لطفا یکی بیاد مسابقه منو شرکت کنه فقط ۳ روز مهلت هست خواهشا بیایید مسابقه من امیدوارم خوشتون بیاد اگه بدتون اومد یا خوشتون اومد توی پیوی بگید متشکرم 🧚♀️🧚♀️(توجه:من تبلیغ نکردم)😊
میشه با نمک دایره رو بکشیم؟ به جای گچ