2 سال پیش 14 اسلاید 515 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • "ممکنه ساتورو برگرده؟ (منتشر شد)"
    مایل به حمایتت؟
    #ساتورو_باید_برگرده
    پین؟

  • سلام فضانورد کوچولو!✨
    تو به سیاره ی ما دعوت شدی!🛸
    درسته که اینجا مریخ هست ولی داخل این سیاره سرخ و کوچولو جمعیتی به اسم مریخیان زندگی میکنن.🎎
    با پا گذاشتن به سیاره ما 150 امتیاز از طرف فضایی ها دریافت میکنید.👽
    توی یه جای کوچیکی مثل اینجا نمی‌تونیم همه ی اطلاعات مریخ رو به شما بگیم چون نباید این اطلاعات به بیرون درز پیدا کنه!🛰️
    برای دریافت اطلاعات بیشتر به پیوی ریحانه (بیو:رییس مریخ) برین و یا پیوی بروسلی!مریخ
    ~پین؟~

  • عالی:)
    ___
    پین؟
    انجمن نقاش ها
    این انجمن برای نقاشای تستچیه!🌷
    اگه توهم یه نقاشی سریع بیا اینجا! لازم نیست توی کارت استاد باشی چون منم استاد نیستم:)💔😂
    قراره توی این انجمن نقاش ها رو به 2 دسته ی شغلی تقسیم کنیم!
    1. معلم ها: کسایی که به بقیه اموزش میدن و پست نقاشی میزارن!
    2. سفارش گیر: افرادی که نقاشی درخواستیه بقیه رو میکشن و توی پیویشون یا توی یه پست براشون میفرستن!
    برای عضویت به نظرسنجی نقاشا توی پروفایلم برو!
    دوست داری به انجمن ما بیای؟ منتظریم :)
    حداقل عضو گيريمون20

  • همشون عالی بود

  • عالی بود فقط باید یکم بیشتر روی خطوط و طراحیشون کار کنی

    • این نقاشیاش قشنگ نیست بقیه اش رو پارت بعد میذارم
      عکاسی منم خوب نیست

    • اشکال نداره منم عکاسی ریده

    • هعی پروردگارا
      یکم هنر به منم بدهه

    • نقاشی خودتن؟ یا مال یکی دیگه؟

    • بالاش نوشتم مال آبجیمه

    • عهههههههه
      آفرین بهش

    • اوهوم

  • ژذابهههه ، به عنوان کسی که به درجه آموزش رسیده میتونم بگم استعداد خوبی داره و میتونه از خوب به عالی تبدیلشون کنه ، واقعا خوبه و آینده خوبی هم داره

  • کیوووت🤩

  • جهت خالی نموندن کامنت

  • هنرمند = ruby

  • قشنگ بود 💁🏻‍♀️
    جا داشت یکم بیشتر رو سایه روشنا کار کنه

    • اینا خیلی چیز خاصی نبود بقیه پارتا اون خوشگلاش رو میذارم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.