2 سال پیش 8 اسلاید 1,037 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • باکوگووووووووووووووووووووووووووو قطعا باکوگووووووووووووووووووووووووووو

  • طرفدار دو اتیش شدم با ۶۰۰ امتیاز
    فقط پنج فصلشو دیدم چجوری؟
    چ. ج: عشقم ایزوکو ولی باکوگو رو بیشتر دوست دارم

    • منم دو آتیشه شدم با اینکه فقط تا نصف فصل ۳ رو دیدم...

  • آی ام طرفدار دو آتیشه:)
    میدوریا هم دوس دارم
    ولی باکوگو:)
    خب کراشمه

  • تو طرفدار دگ آتیشه ای😎
    باکوگو

  • باکوگووووووووووووو ایز مای کراششششششششش

  • فقط باکوگو💥🕶💪🏻

  • صد در صد باکوگو

  • پستت عالی بود =]⁦✧⁩
    همینطور پر قدرت ادامه بده:)
    مطمئنم می‌ترکونی ⁦(⁠◠⁠‿⁠◕⁠)⁩
    راستی ما یه اکیپ انیمه ای هستیم،،
    مربوط به انیمه ی «مای هیرو آکادمیا»
    که قراره دنیای مای هیرو آکادمی رو واقعی کنیم
    قول میدم بهت خوش بگذره، با لیگ ویلن ها جنگ ها متعدد داریم. جشن هایی به هر مناسبتی..
    تازه به افراد تازه وارد نیز 400 امتیاز تعلق میگیره
    اگه خواستی بهش سر بزن ⁦^⁠_⁠^⁩
    میتونی توی پروفایلم. توی لیست ✊🏻 دبیرستان یو.ای ✊🏻. رو پیدا کنی
    با آرزوی موفقیت

    • عالیه ممنون از خبر و پیشنهادت🥰

  • نتیجه:تو حرف نداشتی

    من هردو رو دوس دارم ولی شوتو خیلی خوبه بنظرم

    • من هم رو باکوگو کراشم هم تودورکی 😐

  • ی برنامه ای سایتی چیزی معرفی میکنین چپترای جدید مای هیرو رو گذاشته باشهههه تروخدااااا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.