نقاشی های انیمه ای من
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نقاشی های انیمه ای من
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دابی هم بکش
کشیدم ولی حوصله ندارم به پست دیگه بسازم
چجوری اینقدر خوب نقاشی میکشی منم موخوام
نظر لطفته
چقدر قشنگ رنگ میکنی من همه را سفید می زارم
منم دوست دارم سفید بزارم ولی حس میکنم بی روح میشن
وایییییییییی عالییییییییی منم دقیقا همین عکس باکوگو رو کشیدممممم عاشقشمممم بچممممم غدملحرعینفخااف(نشونه ی ذوق مرگه😂🤝)
کل دفتر طراحیم نقاشی های باکوگوان🩴🐢
باکوگو مال خودمهههههلکخعباحنوعع
خیلی با استعدادی 🌷💗
ممنونم
💫💜
غالی بود مطمئنم کلاس بری داوینچی میشی
حالا دیگه اینطور هم نیستم😅
بچه ها یه تست دیگه هم از بقیه نقاشی هام که انیمه ای نیستن ساختم لطفا اون رو هم ببینید🥰
عالیه 🍀
عالیه 🍀
خودت کشیدی یا کلاس رفتی
خیلی خوب کشیدی
نه خودم میکشم کلاس نرفتم