این یک پرونده قتل است و شما به عنوان کاراگاه این پرونده باید از مظنونین بازجویی کنید حواستون باشه اشتباه نکنید!
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این یک پرونده قتل است و شما به عنوان کاراگاه این پرونده باید از مظنونین بازجویی کنید حواستون باشه اشتباه نکنید!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یجیه چون هم مشکل داشته که قرص میخورده و یه لباس قرمز داشته که یتیکه ازش کنده شده بوده و تو دست لیسا یتیکه از یه لباس قرمز بوده
از کسی که مشکل روانی داره بر میاد که ادم بکشه
یجی
یجی چون مدارک ما این هاست
قرص و لباس قرمز
احتمالا دختره بخاطر خوردن قرص مرده و لباس قرمزم یه تیکه دستش بود
یجی هم لباس قرمزی داشت که تیکه ایش کنده شده بود
با عقل جور در میاد
من کاراگاه مارا هستم کاری داشتین در خدمتم
یجی میتونه باشه!
شبانه شعری🌚
چگونه توان نوشت📜
تا هم از قلب من سخن بگوید،
هم از بازویم؟🤍🫀
شبانه🪐💫
شعری چنین✨⏳
چگونه توان نوشت؟🖇🌷
خسته نباشید🥹🫂
بسیار عالی بود:)
چه قشنگگ:)) مرسیی:)
جیسو
یجی
یجی
جوابش چیشد؟ 😂
پینه:)
عه ندیده بودم مرسی))
یجی قاتله