2 سال پیش 6 اسلاید 520 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (53)
  • دوستان عزیززز😂
    ببینید من واقعا زیاد نمیدونم که کی تستارو شخصی میکنه یا حالا هرچیزی خودم خبر نداشتم این تست چهار بار شخصی شد که در اخر اوکی شد و خب من خودم که قطعا شخصیش نکردم

  • چرا یاد این افتادم که ۱۰ روز دیگه ...😭😭😭😭😭😭

  • ما ناظرا دسترسی به شخصی کردن دیگه نداریم

  • این که بخواید آیدل بشید معمولا یه رویای زودگذره بعد از گذر زمان احتملا طرز تفکرتون تغییر میکنه.

  • میدونم نمی تونم دبیو کنم ولی با همه سختیاش دوست دارم کارآموزی رو تجربه کنم

  • ناظرا شخصی نمی‌کنن

    • کاش بفهمن🥱.

  • ومنی که عادی هم درس نمیخونم اگه آیدل شدم که دیگه هیچی😔😂👌

  • سخته....ولی دوست دارم برای چندروز کارآموز باشم:))))

  • منم خیلی دوست دارم روزی آیدل بشم و این آرزومه هر چی هم می‌شه بشه ولی با این شرایطی که می‌بینم سخت به نظر میاد😅💔 برنامه‌ی کارآموزا هم خیلی سخته

    • ایدل شدن سخته خود ایدل بپنمه سخته:)

    • ببینیم خدا بزرگه ایشالله یه روزی واقعا آیدل شدیم من راضیم همه چیمو بذارم وسط ولی به آرزوم برسم😅🤲🏻

    • گذاشتن تو سینی واست .
      منتظرن برداری .

    • دقیق منظورتو نفهمیدم😅💔

  • خیلی دوست دارم ایدل بشم ولی میدونم که نمیشه:)

    • ایدل شدن چرت ترین بلاییه که میتونی سر خودت بیای

    • 𝑴𝒆𝒍𝒐𝒅𝒚
      به نظر شما پاسخ داد: خیلی دوست دارم ایدل بشم ولی میدونم که نمیشه:)...
      مطمئن باش میتونیاگه تلاش کنی و تسلیم نشی موفق میشی
      ______
      وایی مرسی امید میدییی

    • تلاشت و بکن:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.