با شخصی کردن تست من چی بهت میرسه ناظر جان سه بار شخصی شده:/ مرسی از ناظر که برسی و منتشر میکنه:) مرسی از تویی که لایک و کامنت میزاری:) به بقیه تستا هم سر بزن شاید خوشت اومد:)
با شخصی کردن تست من چی بهت میرسه ناظر جان سه بار شخصی شده:/ مرسی از ناظر که برسی و منتشر میکنه:) مرسی از تویی که لایک و کامنت میزاری:) به بقیه تستا هم سر بزن شاید خوشت اومد:)
با شخصی کردن تست من چی بهت میرسه ناظر جان سه بار شخصی شده:/ مرسی از ناظر که برسی و منتشر میکنه:) مرسی از تویی که لایک و کامنت میزاری:) به بقیه تستا هم سر بزن شاید خوشت اومد:)
با شخصی کردن تست من چی بهت میرسه ناظر جان سه بار شخصی شده:/ مرسی از ناظر که برسی و منتشر میکنه:) مرسی از تویی که لایک و کامنت میزاری:) به بقیه تستا هم سر بزن شاید خوشت اومد:)
با شخصی کردن تست من چی بهت میرسه ناظر جان سه بار شخصی شده:/ مرسی از ناظر که برسی و منتشر میکنه:) مرسی از تویی که لایک و کامنت میزاری:) به بقیه تستا هم سر بزن شاید خوشت اومد:)
با شخصی کردن تست من چی بهت میرسه ناظر جان سه بار شخصی شده:/ مرسی از ناظر که برسی و منتشر میکنه:) مرسی از تویی که لایک و کامنت میزاری:) به بقیه تستا هم سر بزن شاید خوشت اومد:)
دوستان عزیززز😂
ببینید من واقعا زیاد نمیدونم که کی تستارو شخصی میکنه یا حالا هرچیزی خودم خبر نداشتم این تست چهار بار شخصی شد که در اخر اوکی شد و خب من خودم که قطعا شخصیش نکردم
چرا یاد این افتادم که ۱۰ روز دیگه ...😭😭😭😭😭😭
واییی😂😀
بد.بختی😭
ما ناظرا دسترسی به شخصی کردن دیگه نداریم
این که بخواید آیدل بشید معمولا یه رویای زودگذره بعد از گذر زمان احتملا طرز تفکرتون تغییر میکنه.
صد در صد:)
میدونم نمی تونم دبیو کنم ولی با همه سختیاش دوست دارم کارآموزی رو تجربه کنم
سعیت و بکن میتونی:)
میتونی خب✅🙌
ناظرا شخصی نمیکنن
کاش بفهمن🥱.
ومنی که عادی هم درس نمیخونم اگه آیدل شدم که دیگه هیچی😔😂👌
دقیقا😂😂
سخته....ولی دوست دارم برای چندروز کارآموز باشم:))))
حققق میخام حسش کنم واقعا:)
منمممم😭😭🤍🌱
منم خیلی دوست دارم روزی آیدل بشم و این آرزومه هر چی هم میشه بشه ولی با این شرایطی که میبینم سخت به نظر میاد😅💔 برنامهی کارآموزا هم خیلی سخته
ایدل شدن سخته خود ایدل بپنمه سخته:)
ببینیم خدا بزرگه ایشالله یه روزی واقعا آیدل شدیم من راضیم همه چیمو بذارم وسط ولی به آرزوم برسم😅🤲🏻
گذاشتن تو سینی واست .
منتظرن برداری .
دقیق منظورتو نفهمیدم😅💔
خیلی دوست دارم ایدل بشم ولی میدونم که نمیشه:)
ایدل شدن چرت ترین بلاییه که میتونی سر خودت بیای
𝑴𝒆𝒍𝒐𝒅𝒚
به نظر شما پاسخ داد: خیلی دوست دارم ایدل بشم ولی میدونم که نمیشه:)...
مطمئن باش میتونیاگه تلاش کنی و تسلیم نشی موفق میشی
______
وایی مرسی امید میدییی
تلاشت و بکن:)