2 سال پیش 4 اسلاید 935 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (100)
  • تپلی‌ها‌!
    من‌فقط‌اون‌قسمت‌های‌وب‌رو‌بردم‌گوگل‌ترجمه‌،
    برام‌اینطوری‌ترجمه‌والا‌دیگه‌نمیدونم‌
    چرا‌استری‌کیدز‌هم‌بوده:/🥲💔

  • بلک پینک؟ دوجا کت؟ بیلی آیلیش؟ خدایی چرا آخه...لابد عمو پورنگ باید بره کوچلا اردک تک تک اجرا کنه تا خوششون بیاد

  • لسرافیم رو نگفته بعد اومده بلک پینک، استری کیدز و بیلی رو میگه

  • بیلی دیگه چرا؟؟؟؟ 🗿🚬
    آخه چیزکشا بیلی الیش جزو بهترین خواننده های دنیاست🗿🚬

  • وقتی یارویی که اینو منتشر کرده لسرافیم فنه:
    آره بابا بلک پینک و استری کیدز و اسپا لایوشون افتضاح بود(سسشعر)
    داداچ من قبل اینا کوچلا رو نمیشناختم:/

  • بلک پینک؟بیلی؟
    لسرافیم براشون شوخی بوده

  • کارش که قطعا غلط بوده مردک، شکی توش نیست، ولی دستگیر کردنش؟ مطمعنی؟ چون تا جایی که من میدونم باید اول ازش شکایت کنن(کسایی که ادعا میکنن بهشون توهین شده) بعد حکم بازداشتش صادر بشه

    • من تنها چیزی میدونم اینکه اول وب پاک میشه حالا تاریخ دستگیری رو نمیدونستم نوشتنم ممکنه که چند روز بعد یا ۱ هفته دستگیر شده👍🏻🫂🙂

    • دیگ بخدا مامور قضایی نیستم 🥲

    • خو حالا چرا اینقدر بهت برخورد

  • بلک پینک؟بیلی آیلیششش؟شوخی نکنید با من:||

  • یه نکته🐸
    اینجا نوشته مثلا اسپا و بیلی آیلیش و... رو مقایسه کرده.
    طرف از گروه های کی پاپ انتقاد کرده،نه هنرمند های آمریکایی مانند بیلی آیلیش🐸.

    • من کلا هر چی بود نوشتم...
      ترجمه زدم
      بیشتر زر هاشو پاکیدم بعد انتقال دادم به ادیتم
      ولی بازم بد بانی دوجا کت سابرینا اینا هم عضو کیپاپ نبودن

    • نه،منظورم به کامنت ها بود،تو تست منطقی نوشته شده راجب این ماجرا🐸🤝

  • بازداشت شد؟😐
    تو آمریکا بخاطر ناسزا گفتن به چند تا گروه دستگیر کردن؟😐
    تو آمریکا بری به رییس جمهور جلو روش فحش بدی دستگیر نمیشی😐

    • خواهرم مرتیکه رو زدن ناکار کردن،قدرت فن این چند نفر که دیگه...
      البته مطمئن نیستم که توی آمریکا دستگیر شده...
      آمریکایی بوده اما جایی که دستگیر سده رو نمیدونم

    • آخه ربطی به قدرت فن ها نداره،اگه خود خواننده یا کسی بهش توهین شده نیاد شکایت کنه که دستگیر نمیکنن،بچه بازی نیست که.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.