2 سال پیش 12 اسلاید 542 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • بچه ها اس ۱۱ شمارش نیفتاد🌚💜

  • ۴ رو به شدت دارم😀

  • من ۷ رو به شدت زیاد دارم..... یکمی هم ۹ رو دارم

  • خفیف 7 رو دارم

  • اس 4 ... من بابابزرگم (پدری) داشت 😞😞 یادمه من که کلاس اول بودم سرطان گرفت بعد تا همین کلاس چهارم من سرطان داشت و بعد از اون تمام مدت فکر میکرد که مریضه.. تا سال پیش که حالش اوکی تر شده بود(هنوز فک میکرد مریضه ولی خب بهتر بود یکم، راه میرفت چون تا قبلش فقط رو تخت بود) ولی یکبار نصفه شب افتاد از تخت پاش و لگنش و دستش شکست.. 😞 👍🌚 بعد چند ماه اوکی شد ولی دوباره رسید جایی که راه نمیاره دیگه 🤝😞

  • اس 2 تو یوتیوب زیاد دیده میشه... 🌚🌚 به خودشون میگن فوری... (Furry) البته که میدونم بعضی هاشون (از همین فوری ها) کاسپلیرن فقط ولی یک سریاشون اصلا... 👍👍🌚😞نمیشه توصیفشون کردددد✨😂 یک ویدیو دیدم دختره داشت میگفت : * یک دختره در حال مسخره کردنم* *من زوزه میکشم* *یهو تبدیل به گرگ میشم*(داشت واسمون غرش میکرد😂😞) *دختره جیغ میزنه درمیره* ✨✨ *من یک الفای سکیبیدی خفن و خوشگلم* .... من بعد از دیدنش باید چشمامو میشستم.... اونم با اسید... 😞✨

  • کیوفوشو تایجین همون اضطراب اجتماعیه؟

  • وحشتناک ترین شون همون گرگ نماییه. یکی از فامیلای دور دوستم که نسبت هم یه جورایی باهاش نداره این بیماری رو داره
    عالی بود 🌝

  • من اسلاید 10 رو خفیف دارم!

  • خیلی تست زیبایی بود 🙃 محشر بود و لذت بردم ❤️
    امیدوارم بازم کلی تست بسازی و تستچی رو زیباتر از قبل کنی 🌱 نظری به این تست کردم بریم تست بعدی 🐻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.