چقدر درباره جنگ سرد میدونی؟
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چقدر درباره جنگ سرد میدونی؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
افرین! کامل تونستی جواب بدی🗿👌
تعداد پاسخ صحیح10
تعداد پاسخ غلط1
درصد صحیحشما به 91% درصد سوالات پاسخ درست دادید
خداروشکر ۷ تا درست داشتم😂
زیاد راجع بهش چیزی نمیدونستم
ای کاش شوروی کبیر جنگ رو برنده میشد
حالت خوبه؟ 😐شوروی کبیر؟ 😂
شوروی یه فاجعه ی بزرگ بود
نکنه از نظرت نازی هم یه فاجعه بوده و هیتلر آدم بدیه؟:/
هیتلر و شوروی شاید فاجعه باشن ولی شما که از این دوتا طرفداری میکنی قطعا یک فاجعهی بزرگ هستی 👍
بک میدم
بک میدم
بک میدم
ادمین زیبا پین؟🌺
بیشترش رو جواب دادی🗿
تعداد پاسخ صحیح8
تعداد پاسخ غلط3
درصد صحیحشما به 73% درصد سوالات پاسخ درست دادید
__________________
دوست داشتم شوروی کبیر می برد🗿
یه دونه رم درست نگفتم 😂😂
دوست داشتید به پروفایل منم سر بزنید 😭
خوشحال میشم عضو اتحادیه گیمران تستچی بشی🙃
عالی بود🌷
________________________________
یه قرعه کشی ۱۰۰۰۰ امتیازی داریم😉
هر شانس فقط ۲۰۰ امتیاز 🥳😉😀
پس بدووو شرکت کن تا از قرعه عقب نمونی😍👌🏻
به نظرسنجیم(قرعه کشی)سر بزنید🌱✨
افرین! کامل تونستی جواب بدی🗿👌
تعداد پاسخ صحیح11
تعداد پاسخ غلط0