))
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
))
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فالو=بک 🦋
فالو=بک 🦋
فالو=بک 🦋
فالو=بک 🦋
فالو=بک 🦋
فالو=بک 🦋
فالو=بک 🦋
فالو=بک 🦋
فالو=بک 🦋
ساری باباش پین؟
جالبه تو جی آیدل بایسام سویون و یوکی هستن و توی بی تی اس بایسم شوگا
جالبه که خیلیا میگن نورلندن و شدید سوجین رو دوست دارن اما اصلا شوهوا رو عضوی از گروه نمیبینن و من اینجوریم که: 💀
بعد حالا دلیلشون اینه که نه شوهوا اصلا صداش خوب نیست در صورتی که این حرف رو میزنن چون پارتای شوهوا داخل اهنگا ۱۰ الی ۱۵ ثانیه ست و صداش رو اصلا درست نشنیدن ولی اگه به اهنگایی مثل lion یا wife توجه کنن متوجه قشنگ بودن صداش میشن.
حق
رپش توی وایفف>>>
صداش توی lion من رو خورد
دقیقاا
کیپاپر نیستی اگه چون یه گروه از گروه تو مدفق تره هیت بدی
به کسی که ۲۰۲۴ دیبو کرده و زیاد مهارت داره هیت بدی
به یکی از اعضای گروه مورد علاقت که ازش خوشت نمیاد(از الان بگم تو کیپاپر نیستی)هیت بده
کیپاپر نیستی اگه به علاقهی دیگران هیت بده
کیپاپر نیستی اگه به خواطر دعوا آیدل مورد علاقت با یکی دیگه به اون آیدله هیت بدی
کیپاپر نیستی اگه فنوار شروع کنی
کیپار نیستی اگه آیدلارو به خواطر قیافشون دوست داشته باشی نه آهنگاشون
کیپاپر نیستی اگه به بقیه اعضای یه گروه هیت بدی
کیپاپره واقعی عصتم🤌🏻
گروه ها باهم شکل گرفتن
نباید بینشون تبعیض قائل شیم
حق تا فردااااا
سولو استن نباشیمم👍🏻
بنظرم باید همه ی اعضا رو دوست داشته باشیم اگه بعضیا این روش و دوست ندارن حق ندارن به بقیه ی اعضا هیت بدن
حقققققق
واقعا باید همه اعضا رو دوست داشت حتی اگه بایس و رکر داشته باشی هم باید همه گروه رو دوس داشته باشی