2 سال پیش 9 اسلاید 690 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • شما کمی دو قطبی هستید!

    شما تقریبا به دلایلی چون خشم و اضطراب مبتلا هستید، اما نگران نباشید، این اختلال روی افراد ۲۰ سال به بالا تاثیر جدی دارد پایین تر از این سن بیشتر روی خشم و اضطراب هست

  • شما اصلا دو قطبی نیستید!

    شما آدمی سالم و دور از افکار منفی و بدون هیچ علائمی هستید !

    درسته عالی بود

  • شما کمی دو قطبی هستید!

    شما تقریبا به دلایلی چون خشم و اضطراب مبتلا هستید، اما نگران نباشید، این اختلال روی افراد ۲۰ سال به بالا تاثیر جدی دارد پایین تر از این سن بیشتر روی خشم و اضطراب هست

    تعداد پاسخ صحیح5
    تعداد پاسخ غلط4
    درصد صحیحشما به 56% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • شما آدمی دو قطبی هستید!

    شما دارای تمام علائم بیماری روانی هستید ،اما نگران نباشید این بیماری روی افراد ۲۰ سال به بالا تاثیر شدید دارد و باید به دکتر بروند ،افراد دیکر بیشتر روس خشم تاثیر دارد
    ،،،،،،،
    هی روزگار دو قطبی هم شدیم🥲😭

    • نه بالای ۲۰ سال جدی میشه یکم

  • شما آدمی دو قطبی هستید!

    شما دارای تمام علائم بیماری روانی هستید ،اما نگران نباشید این بیماری روی افراد ۲۰ سال به بالا تاثیر شدید دارد و باید به دکتر بروند ،افراد دیکر بیشتر روس خشم تاثیر دارد
    ☆☆☆
    باشه، ولی کلا نفهمیدم دو قطبی یعنی چی🗿✨

    • یک پست درباره اش ساختم مطالعه فرمایید

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.