اینا رو نخورررر
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینا رو نخورررر
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بسیار عالی👽👍🏻
تازه اومدم یه حمایت کوچولو؟
🌷تستت 🌷عالی 🌷بود🌷
هر🌷 یکی از🌷 تستام لایک🌷 بشه ۱۰ 🌷امتیاز بهتون میدم🌷
و اگه فالوم کنید🌷 ۳۰ امتیاز 🌷بهتون میدم🌷
🌺ادمین🌷 پین؟؟🌺
اگه ناراحت شدی پاک کن😢🌺
@ggg88
😐 خوب نیست دیگههه
______
واا من که همیشه میخورممم
البته الان فصل پرتقال نیست هویجو با بقیه میوه ها میخورم
عسل و خربزه خطر مرگ داره
نهههه من نمیتونم شیر کاکائو نخورم این چه وضعشه من اعتراض دارممم:/
اگه تو سن رشدی بهتره نخوری مگرنه اصلا من خودم نمی تو نم بدون شیر کاکائو زنده بمونم اصلا تو بخور مشکلی نیست
چه جالب...اوکی پس ظاهرا الان باید کمتر بخورم...
مرسی که گفتی:))
نوشابه عم نباید با قرص نعنا بخوری چون بعدش رودهات منفجر میشه
🤡🤡🤡🤡
شیر کاکائو رو نمیتونم ول کنم
شیر کاکائو واسه کسایی که هنوز تو رشدن خوب نیست
بعدش دیگه مشکلی نیست
هویج و پرتقال؟ من خوردم چرا چیزی نشد
😐 خوب نیست دیگههه