سلام سوییتم . حرفی ندارم بزنم میتونی تستو انجام بدی
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام سوییتم . حرفی ندارم بزنم میتونی تستو انجام بدی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دوستان میخواستم اینم بگم که این پست فقط جنبه فان داره
بازم ممنون از نظراتتون .سوییتم حالا که نظر دادی انگشت مبارک رو رو قلب هم بزار
ببخشیدا ولی این که خانوادت بهشون نگن چینی نشون دهنده این نیست که آرمی نیستی 😐👊🏻
مامان بابام فرق چین و کره رو خوب می دانند😐✌🏻
دوستامم نگم نصف بیشتر کلاس ما ارمی هس و کلا من به هر کدوم از دوستم بر میخورم نبینم آرمی شده😐🍓
اره دقیقا
من همین طورم😂😂
آرمی نیستم
معذرت میخواما ولی از نظر من اینا نشونه آرمی بودن نیست
همشون درست بود به جز رفیقام و خانواده چون خانوادم چون ما کلا توی خانواده به نظر هم دیگه احترام میزاریم و توی اون موضوع همدیگه رو تشویق میکنیم💜و از رفیق هم باید بگم که بیشتر دوستام مثل خودم ارمی هستم فقط دو سه نفرشون ارمی نیستن که اون دو سه نفر رفیق های صمیم هستن💜و جومونگ رو رفیقام و خانواده به خودم میگن😂چون چشمام ریزه و شبیه کره ای ها هستم😂💜