5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من همون فوبیای اولی رو دارم که خیلیم طولانیه
الان یکی پرسید فوبیات چیه منچجوری بهش بگم هگزکوسیو هگزکونتا هگزا فوبیا دارم🤡🗿
سخته😂😂
والا🗿😂
امروز خیلی خسته شدم.
کیبوردم میشناستم🤣
شوهر خاله بتمنننن🌝😔😂😂
من ترساز چشم تو چشم شدن دارم
جالبه:)
امروز کلاس دارم
چرا هرچی باشه باید به مدرسه و کلاس ربط داشته باشه🙃🙃
هعی🥲😂
ج چ:امروز بعد از این همه سختی به انیمه تناسخ پیدا کردم
کیبوردم و دوس دارم♡♥︎
آخی😂🌚
بکمیدم
چالش: امروز در سایت بر روی آن راست کلیک کرده و به نویسندگی علاقه داری حیوون خونگی داری حیوون خونگی داری حیوون وحشی بافقی و به همین خاطر است و از حیوانات در این گروه از این تیم همایت کننده تیم دخملونه هست که تاشون خوابیده بود که در هنگام خیالبافی یا فک کنم که اگه به نظرم خوب اومدید به خاطر این که به کتاب علاقه بسیاری دارند......جرررررر
کیبورد حیوان دوست🌚😂
😁😁😁