لطفا حمایت کنید:)
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
لطفا حمایت کنید:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نام نام
من رو یکی از کارکنای حلیم فروشی که ماسک زه بود کراش زدمم
وای تو هواپیما بودیم خوب دوتا صندلی اینوره دوتااونور دیگه پسره سره صندلی اونور بود منم سره صندلی اینور شانس داشتم بابام پشتش بود میتونستم بخ بهونه بابام نگاش کنم ......
حیحییی من هنوزم رو پسرداییم که ۵ سال ازم بزرگتره کارواشم😔🤝🏻😂
اسلاید ۷ :)»»»
من روی یه کارکن توی یه ساندویچی کلاس زده بودممم..
وای تازه طرف ماسک داشت فقط چشماش معلوم بود💔😂
جاست ششمی
سه ساعته در حال تصور آیندشونم
الان دارم تو این سمی بودنش میسوزم 😂💔
اولین کراش زندگی من دایی کوچیکم بود🗿
حق
یه هم کلاسی توی کلاس زبان داشتیم هم سن بودیم
پسره خیلی خوشگل بود منم تمام سعیمو میکردم باهاش دوس شم 😐 مثلا از کسی چسب میخواست من بهش میدادم یا تو درس کمکش میکردم 🤣🤣 اونم با ادب بود بعد یه بار توی اتوبوس کیفمو برداشتم نشست کنارم بهم چشمک زد 🤣🤣
ولی بعد ۳ ماه از کلاس رفت عشق منم با خودش برد 🤣🤣🤣🤣
منم
آخی بمیرم برات....
همدرد
بعله🗿🗿🗿🗿🗿
من رو عمو پورنگ عین چی کراش بودم🤣24ساعت وانمود میکردم کنارمه و باهم حرف میزدیم😐🤣
بچه بودم😂😔
وای شت
منم
وای اس هفتتتت😂😂😂😂😂