تایپ ام بی تی آی انیمه ی آواتار آخرین باد افزار
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
تایپ ام بی تی آی انیمه ی آواتار آخرین باد افزار
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
✨️🗼یه لیگ هس برای کل اوتاکو ها🗼✨️
✨️که اگه عضو بشی بهت ۱۵۰ امتیاز میدن✨️
هر هفته هم اعضایی که از لیگ حمایت میکنن تبلیغ
✨️میشن تو لیگ و فالور جذب میکنن✨️
✨️یه سر به لیگ بزن تا ظرفیت پر نشده برای ✨️
✨️اطلاعات بیشتر به پروفایل
✨️کاربر ✮ 馬鹿死ね ✮ برید و نظرسنجیش
رو چک کنین✨️
✨️بهشت اوتاکو هاس این لیگ✨️
پین ؟
پاشری
عالی
اسمش چیه؟
اونی که ENTP هست
اسم هاشون رو زده
نمیتونم بخونم خیلی عجیب نوشته😐😑
بومی
ممنون
کراشم ساتورو گوجو
خودم نگار
ساگار
با جت هم تایپم
عالی بود ، وقتی سی دی های اواتار رو میدیدیم واقعا ذوق زده میشدیم میتونی برای کورا رو هم بزاری؟
ج چ: یوتین😂
عالییییییییییییییییییی
اسم من کلش فقط سه حرفه😅
ثنا
یونیا🌹
عالیییییی بود
میشه آواتار کورا رو هم بزاری ؟
دمت گرم 🫂
باشه^-^مرسی
🫂🫂🫂
گذاشتم رد شد
حیف شد 💔