سلام جووون دل 😐😂 خب تست حدید اوردم کامنتاتونو بردم (چقدم که کامنت میدین:/)
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام جووون دل 😐😂 خب تست حدید اوردم کامنتاتونو بردم (چقدم که کامنت میدین:/)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ببخشیدا😐
به نظرم نریم خونه جدید فک فامیل😐😂
چون ب نظرم اونجوری بعضیا این جا میمونن خانواده کوچیک میشع😐🔪
بلی جاموند طفلکی:///
کدوم تست عمه لیلا
ای بابا من همش عمه لیلا رو با لوسیفر اشتب میگیرم
عسلم من الان نظرم عوض شد باید بهم بگی خواهر😁
تست بیوگرافی من
بچه هاااااااااااااااااا✋✋✋✋
اول تست من ترور شد😑(که الان متروکست😂)
الانم مال اوپاارتا ترور شده😐
نفر بعدی قندعسلم لیلاست😻💛
خب کدوم تستت بیایم فرزندم؟؟😐
دیگه واقعا نمیتونم اینجا هیچی پیدا کنم:////
بیوگرافی من😐
خا تستمو پوکوندین
آدام باشین
هرکی اولین نفر پایین کامنتم کامنت داد میریم تو تست اون دیگه دعوام ندرح
دعواعم نکونین به نوبت تست همه میریم 😐😐😐😂
من من تو رو خدا
😂😂😂
من اولین نفرم ولی تست ندرم 😂😂
عررررررررررر اول شدم 🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍
بیاین تست
بدویین کوچ کنین تست لیلا😐😂🙌🏻
لیلا اومدیم حمله کنیم 😂
همین بود حملتون 😐🤨
فقط مامی کامنت داد😑
البت به علاوه ی بهار(درست گفم:/)و ددی
و پرنسس
خب دست شما درد نکنه تست داره میترکه 😐😹😹😹😹😹
سلام
ددی ارتا
مامی مارال
اجی ملیسا
عمه میا
خاله درنیکا
کجایین
امتحان دارین ؟
بلی ؟
من امتخان درم :/// ولی نمخونم
اینجایم
یس😤😤😤😤😫😫😫😫
و باز هم من جا افتادم :)))))))))))))
بلی امتحان دارم،دادم و خواهم داد:////
خاله جون گربتون ددیمونه ها
رح😂😂
آیا از حیواناتی که برایتان انتخاب نمودم راضی هستید؟😂
یس من عاشق روباهم 😛🦊
خوفه😁منم عاشق روباهم ^-^
عاشقمممممم😻😻😻من عاشق گرگم😻🐺
منم عاشق گرگم😍😁
آمممم Park c.e اسمتو نمد ولی تو میتونی قو باشی🦢(نمد ولی حس میکنم قو خیلی بهت میاد🤩)
کوثر هم از اونجایی که Park c.e بهش گفت خیلی کیوتی میتونه لیزونا باشه که خیلی شبیه قاقمه ولی سفیده و خیلی خوشگل و کیوته🥰
لیلا هم میتونه فنک باشه (یه نوع روباه خیلی گوگولی🤩)
امیر هم از اونجایی که از اون پسراس که خشنن میتونه کوسه سفید باشه🦈
❥ГᴬЯᴬ❥ هم که اسمشو نمیدونم میتونه ایزو مونگانا باشه (یه نوع سنجاب خیییلی گوگولی سفید😍🐿)
خودمم که چون آدم خیلی خونسردیم به مار شباهت دارم😐🐍😂🤩
من قو ام
😂😂 شیرم میکردی یهو😂
به نظرم قو بیشتر بهت میاد تا حیوونای دیگه😂😌
عامممم مثلا کاراکال چطوره؟ (وجدانن خیلی خوشگله😍)
عاقا میخوام واسه همتون یه حیوون پیدا کنم که شبیهتون باشه(منحرف بازی در نیارین منظورم حیوونایی که فحش محسوب میشن نی)
خب
مارال: حیوونی مثل گرگ🐺چون از اون دختراییه که بیشتر بهشون میخوره خشن باشن تا کیوت😂🔫(مث خودم :/😂)
آرتا:عممم چون کیوته میتونه گربه باشه🐈(گربه ها خیلی کیوتننننن🤩)
ملیسا:چون هم از اون دخترای خشنه هم جفتی واسش پیدا نشد(😂)میتونه عقاب باشه🦅
پرنسس:چون کیوت بیشتر بهش میاد تا خشن میتونه خرگوش باشه😍🐰(یعنی اصن حیوونی داریم که اسمش خرگوش باشه ولی کیوت نباشه؟)
بقیه تو کامنت بعد
خیلی ممنون
بچه ها لطفا ی لقب واسه من بزارید کیوت نباشه من از دست این پرنسس خلاص شم
با تشکر 🙏
چه جذاب من میخوام گربه بخلم😢
یعنی موخام ارتا رو بخرم😂
خواهش عقاب خانوم😎😂
Park c.e
| 1 ساعت پیش
چه جذاب من میخوام گربه بخلم😢
یعنی موخام ارتا رو بخرم😂
بخر ولی من چون کمیابم خیلی گرونم😌😂(بچ برین کنار الان سقف میریزه روتون ^^)
آره فکر خوبیه آرتا رو بخر ببر😂🤝🏻
یاااااااعععععععع گرگ شدم😢
من برم تو اب قند شنا کنم😐(این اب قند بدبختو به... دادم 😂)
من عاشق گرگم😻😻😻😻
دوتا سگ گرگی هم دارم😻😻😻😻
پرنسس 🐾❤
| 5 ساعت پیش
خیلی ممنون
بچه ها لطفا ی لقب واسه من بزارید کیوت نباشه من از دست این پرنسس خلاص شم
با تشکر 🙏
فرشته ی آتش،فرشته ی یخ،از هردو مدل ولی شیطانشون،دختر تاریک،دختر روشن(😐🤣)چیزی به مخ گم شدم نمیاد
این حجم از خوش شانسی را کجای دلم بگذارم😂😍
عالیه بیشترتون اون چیزایی که دوست دارین شدین😛🤩😂
اره هم زدم هم خوردم
اخه من نمیدونم ۳ تا داداش یعنی چی
با دوتا کوچیکه هر روز جنگ جهانی داریم
تشریف بیارید در خدمت باشیم
دارم میام😂💔