شروع میکنیم😇
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
شروع میکنیم😇
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ته مین 💓کای 💓💓
عاشقت میشن💞💗💓💓💕
چالش : مانستااکس و آسترو حذف میکنم
ته مین 💓کای 💓💓
عاشقت میشن💞💗💓💓💕
چالش : بی تی اس و تی اکس تی رو حذف میکنم
البته به طرفداراشون برنخوره ....
عالیییییی بود خیلییی خوب بود 💖
تن و لوکاس واسه من درومد 🙃
ج چالش : بلک پینک اصلا باهاشون حال نمیکنم اهنگاشون خیلی بی معنیه اصلا دوسشون ندارم
البته به فناشون بر نخوره
چالش:همه ی گروه های دختر،چون زیاد باهاشون حال نمیکنمو باوپسرا شیپرشون میکنن.به کسی بر نخوره ولی خب هر کسی ی سلیقه ای داره....😂😐🙂😑
آفرین منم😹💔
عالی بود 💜💛💚
سوپر ام بهترین گروه حال حاضر کیپاپه 💜💛💚
چالش (بلک پینک امیدوارم به کسی بر نخوره و فناشون ناراحت نشن هر کسی یه نظری داره اینم نظر منه)
راستی واسه من کای و ته مین درومد هر دوشونو دوس دارم
بازم میگم عالیییییییییییییییییی بود💜💛💚💙❤
هرکسی نظری داره😁
تن 💞 لوکاس
عاشقت میشن💞💗💓💕
چالش : اولین گروهی که باهاش آشنا شدم سوپرجونیور و اچ او تی بود
اچ او تی ....؟؟؟؟
فک نمیکردم کسی یادشون باشه ایول🤩
عالی بود من خیلی سوپر ام رو دوست دارم❤️,
اه یادم رفت ته مین و کای نتیجه تست بود
چالش:رد ولوت(به کسی امیدوارم بر نخوره)
هر کس یه نظری داره
عالی بود💜💜💜
🤣🤣🤣🤣