2 سال پیش 4 اسلاید 519 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • تو این روزا که تستچی داره به سمت دنیای انیمه پیشروی میکنه جای یکی از انیمه های پر طرفدار خالیه...
    ناروتو!
    خب ما قراره شهر کونوها رو بسازیم!
    و فقط کونوها نیست...
    دهکده های دیگه با آدم هاشون!
    و گروه های تبهکاری مثل آکاتسوکی یا اوتسوتسوکی ها...!!
    تازه انیمه بوروتو و ناروتو باهمن😉.
    (شما میتونید همزمان 16 سالگی ناروتو و 12 سالگی بوروتو رو کنار هم ببینید (پشمام))
    (بالایی پیام بازرگانی بود)
    برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به پست بیاید...
    پین؟

  • بچه ها یادم رفت گوجو رو هم بزارم پارت بعد میزارم

  • چقد قشنگ می کشی
    عاالیهه

  • کجایی تو:))💔

  • عالی بودن آجیییی

  • سلام خوبی،خیلی جذاب بودننن ایوللل⁦👍🏼⁩💙✨می‌دونم به بعدی هم میرسه پس دوباره منتظر نقاشی های بعدیت هستم مراقب خودت باش دوست عزیز فعلا⁦^_^⁩

  • خیلی قشنگ بودن اسلاید سه رو منم کشیدم❤️

  • چطوری اینقدر کاوایی می کشی؟؟؟

  • عالییییییییی بود ❤️❤️❤️❤️
    ادامه بده

  • خوب بود ولی بهتر نیست پررنگ تر رنگ کنی؟چون خودم نقاشیم خوبه

    • عزیزم نور میزد واگرنه خیلی هم خوب شده☺

    • مگه من گفتم بد شده😍😍❤

    • نه نه اشتباه فکر کردی تو گفتی پر رنگ تر بکشی بهتر نیست منم گفت نور خورد بهش و اگرنه پر رنگ بود

    • خیلی خب.خیلی مهم نیست عشقم❤❤❤

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.