1 سال پیش 13 اسلاید 3,613 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (60)
  • سلام به اوتاکو های فن توکیو ریونجرز تستامو چک کنین شاید جالب باشه


    ادمین خواستی بپاک نخواستی پین کن ممنونم:)))

  • من میرم در را کنم 😔🤝

  • دوماه گذشتو مال دیمنو نزاشتی😔

  • فقط در را کن 😂😂😂
    عالییی 🩵🩵

  • منم میرم با اما به جا اینکه کیساکیو سه قسمت کنم به تعداد حروف اسمش یعنی ۶ تا کیساکی و سه تا تتا که میشه ۹ قسمتش میکنم
    خدایی از ویلنا خوشم میاد ولی کیساکی تو مخمه کلا تو توکیو ریونجرز فک کنم فقط تاکه و دخترا ی انیمه و چیفویو آدم بودن بقیه به نوع خودشون ویلن بودن

  • @گوجو خان اعظم
    ناموصا؟ چرا منم می خوام کیساکی رو جر بدم والا..
    ______
    گستاخیو میبینی تا کجا رفتع جانم؟
    عی وای خب زندع نمیمونی جانم🗿🧹

    • جانم جانم اگه تونستی از پشت گوشی مورد عنایت بده خانم جانم
      رو کیساکی کراشی؟

    • پشت گوشی چرا ب پسرام میگم...موقع خواب چیع همین الان با مایع ظرف‌شوییه لیوای بیان بالاسرت🗿👍🏼✔️
      مگه نمدونی؟من ویلن پسندم، اینو همه میدونن،همه🗿👍🏼

    • عی بابا پس از ما متنفری که

    • شخصیت های مثبت ضعیف و رو مخن🗿
      شخصیت های منفی گودرتمند و جذاب هستند🗿👍🏼✔️

    • هه پ ناروتو ضعیفه؟

    • ارع جانم💃🏻🤏🏼✨

    • ارع عزیزم🗿👍🏼حصاب کنش درمقابل سوکونا مثلا🗿🤏🏼 ✔️

    • بیخیال خیلی قوی تره

    • کودومشون ؟چ سوالیع سوکونارو میگی دیگع🌚🤝🏼🚬

    • نوچ نوچ

    • پ کودوم خریو میگی-_-
      اخه گوجه سوکونا نگا کنع بهش تیکه به تیکه میشع🗿

    • هه آره ولی تو خیال

    • دوبارررر🗿

  • همینجوری عشقم کشید ....بخاطر اسلاید ۶ لایک نکردم عاقای گوجه🗿✔️
    (وقتی سر لایک کردنم سادیسم داری)

  • پرفکت بود🌝

    • اوه راستی گوشیم رو زدم سوزوندم الان با گوشی رفیقمم خلاصه که نیستم هیدیکا

    • اها کاریتم نداشتم ولی دلم خنک شد گوشیت به خاک رفت😂

    • خودت خرابش کردی ناراحتیش واسه تو خوشحالیش واسه من هاهاها🌼برو به گند خودت بخند تا گندتم به تو بخنده

    • هار هار شانس آوردم بچه ها تو کلاس کمکم کردن مشکل رو حل کردیم وگرنه که الفتاحه

    • اخر خرابه درسته اگه یجا جات میگرفت گوشیت به خاک نمیرفت😑

    • اونا دنبال کنندن تو سگ پاچه گیری اینم تبعیضتون

    • حرفت قشنگ بود اما مگه من میتونم چندتا چیز باشم اخرین بار فکر کنم پشمک بودم😐

  • رایحه تست ملیح بود مگه نه ... فوکوزاوا دونو؟
    _mori ogai
    خسته نباشید✨🐉

  • بک میدم:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.