5 سال پیش 14 اسلاید 1,684 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • هیولای احمق

  • هیولای بسیار حساس

  • چیز درونم شیطانی هست و جادوی سیاه داره و باعث می شه منم جادوی سیاه داشته باشم

  • من هیولای بزدل هستم.

  • منم کنترل گره البته یه جور جنه من که احساس گناه میکنم با وجودش

  • من هر چقدر فکر می کنم نمیدونم کدوم هستم من این اخلاق رو دارم:دو رو هستم کینه تقریبا هستم حسود میشم اما بروی خودم نمیارم و کمی خجالتی هستم مرموز هم هستم همه فکر می کنند مهربونم اما به موقع اش بد هم میشم حالا به نظر شما کدومم😅😂؟

  • رفتار من به هیچ کدوم نمیخورد😐🤦🏻‍♂️
    نمیدونم چرا !_!
    ولی خیلی خوب بود

  • گمونم من هیولای نفسانیم
    خیلی عالی بود♥️♥️♥️♥️

  • یعنی چی ما الان تمام این هیولا ها رو تو وجودمون داریم ؟ 😳😳 اگه که نه با توجه به شخصیته ، من خصوصیاتم به هیولا ی بزدل میخوره 😅😂

    • والا ببین نمیشه گفت هیولا ولی هرکسی یه قسمت تاریک توی خودش داره که این میتونه خصوصیات همون قسمت تاریکه باشه

    • نیم تاریک من اسمش رو گذاشتم ترنج خیلی باهاش حال میکنم به به بریم واسه شیطونی ولی نیمه روشنم نمیزاره اسمشم ترمه است آه لعنتی 😭

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.