به به براتون توییت آورم باهم بخندیم دیگه چی
20 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به به براتون توییت آورم باهم بخندیم دیگه چی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
م ساروی اصیل هستمه و بهش افتخار کمبه
من تو تهران بدنیا اومدم و تو مازندران زندگی میکنم
و زبان مازندرانی بلد نیستم
چون من یه تهرانیم
پس با افتخار میگم:
(من یه تهرانی هستم!)
من ترکم و شینقا افتخار ادیان
نگاه به اسم کاربر کن ایشون نمی تواند چیزی بگوید (وی شوخی میکند)
سلامممم حالیدون چیطوره بچام؟؟
را نیمبرم چرا شوما همیدون آنلاینین؟؟
من یک اصفهانی هستم و بهش افتخار میکنم( این جمله رو نمیشد با لحجه بگم چند تا دیگه گفتم😂)
مو مشدیم و بهش افتخار موکونوم😂👌🏻
من یک تهرانی هستم و بهش افتخار می کنم
م یه ناونیم و بش افتخار مینم
من اتا بابلی هسمه
راستی به پیجم سر بزنین
قراره کلی چیزای خوب بزارم
ادمین پین؟
مه ایلامیم و وه شهرم افتخار کم