2 سال پیش 9 اسلاید 998 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • ܣܠو ܭߊ‌یܝ̇‌ღ
    ܩܔ یܘ ܭܠߊ‌ܚܓܝ̇ߺویܢܚܝ̇ߺܥ‌‌ܭܨ ܢ̣ܝ‌ܭܝ̇‌ߊ‌ܝ‌ ܭܝ‌ܥ‌‌ܩღ
    و ܟܿیܠܨ ܥ‌‌وܢܚࡅ߳ߺߺܙ ܥ‌‌ߊ‌ܝ‌ܩܢ ܢܚ݅ܩߊ ࡅ߳وܨ ܭܠߊ‌ܢܚܩܢ ܢܚ݅ܝ‌ܭࡅ߳ߺߺܙ ܭܝ̇ߺیܥ‌‌ღ
    ܣܝ‌ ࡅ߳ܝ‌ܩܩوܔ ۱۰ ܥܠܢܚܘ ܣܢܚࡅ߳ߺߺܙღ
    ܢ̣ܝ‌ߊ‌ܨ ܢ݅ܢ̣ࡅ߳ߺߺܙ ܝ̇ߺߊ‌ܩܢ ܢ̣ܘ ߊ‌ܟܿܝ‌یܔ ܝ̇ߺظܝ‌ܢܚܝ̇ߺܥܼܨ ܩܔ ܢ̣ܘ ߊ‌ܢܚܩܢ ☆ܭܠߊ‌ܚܓܝ̇ߺویܢܚܝ̇ߺܥ‌‌ܭی☆ (☆کلاس نویسندگی☆) ܢܚܝ‌ ܢ̣ܝ̇‌ܝ̇ߺیܝ̇ߺღ
    ܢ̣ܦ̈یܘ ܝ̇ߺܭߊ‌ࡅ߳ߺߺܙ ࡅ߳وܨ ܝ̇ߺظܝ‌ܢܚܝ̇ߺܥܼܨ ܭܦ̇ࡅ߳ܘ ܢܚ݅ܥ‌‌ܝ̇ߺღ
    ܟܿوܢܚ݅حߊ‌ܠܙ ܩیܢܚ݅ܩܢ ࡅ߳وܨ ܭܠߊ‌ܢܚܩܢ ܢܚ݅ܝ‌ܭࡅ߳ߺߺܙ ܭܝ̇ߺیܝ̇ߺღ
    ߊ‌ܥ‌‌ܩیܔ ܠطܦ̇ߊ ܩیܢܚ݅ܘ ܝ݆ߺیܔ ܭܝ̇ߺیღ

  • عالی بود😍

  • پس وارثان چی؟؟

  • عالی .
    ولی وایب زیبای حقیقی>>>>>

  • و همچنین شب فرا رسیده... اونم قشنگه

  • ما همه مرده ایم، وظیفه بعد از مدرسه، قهرمان ضعیف کلاس، انتقام از دیگران جزو سریال های مورد علاقم هستن.

  • شب فرا رسیده هم خیلی زیباست :)
    زمان تو رو فرا خواند هم مدرسه ایه که خیلی قشنگه

  • قهرمان ضعیف کلاس 1 منتظرم فصل دو بیاد...
    لحظه حساسم همیشه تمام میکنن :/
    تو فوق العاده ای ... آهنگاش چقدر خارق‌العاده بودن :) خیلی غمگین ( ازنظر من )بود....)

  • وارثان ؟؟

  • زیبایی حقیقی >>>>
    دوستان بعد زیبایی حقیقی کدومو پیشنهاد میدین؟ که وایبشم همون شکلی باشه؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.